недеља, 6. мај 2018.

♥ Spring promenade ♥


Ćao svima! U današnjem modnom postu ću vam pokazati moj outfit koji sam izabrala za prolećni dan koji sam namenila da uživam i šetam. Najviše volim kada su lepi, sunčani i ne toliko topli dani ( sem kada sam na moru ili na bazenu hehe ) tada najviše uživam u šetnji. U nastavku posta pogledajte outfit koji sam odabrala, taj outfit nije namenjen samo za šetnju, možete ga nositi i na fakultet, u školu, kada putujete negde i slično.
















Kao što vidite po slikama takođe uz ovu odevnu kombinaciju mogu se nositi i štikle. Ova kombinacije je idelana za neki večernji izlazak u grad, kada vam se baš nešto i ne sprema specijalno, ili kada vam se ne ide ali idete da bi ispoštovali neku osobu.

Kožna jakna je iz Bershka-e, 
Majica je takođe iz Bersha-e,
Majica na bretele ispod je Bonatti,
Farmerke su kupljene u prodavnci pantalona,
Štikle i naočare su kupljene kod kineza,
Torba je kupljena u prodavnici torbi u Bulevaru Kralja Aleksandra,
Starke su poručene sa facebook stranice.


Kako izgleda vaš outfit za prolećnu šetnju? 

Zapratite me na instagram - u da se družimo i tamo. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар