субота, 5. мај 2018.

♥ 1st May workday ♥


Ćao svima! Iako svi znamo da 1.maj se proslavlja kao praznik rada taj dan neki ljudi provode uz svoje porodice i prijatelje, bilo da su kući, u šumi, šetalištima i sl. Ja sam za ovaj 1.maj odlučila da provedem ceo dan u gradu. Za outfit sam izabrala nešto u čemu ću se osećati najkomotnije i nešto što mi neće smetati pored ogromne vrućine. Iako post izlazi tek sada, ja sam odlučila da vam pokažem šta sam to odabrala i nosila, što ne znači da se ovo nosi samo za 1.maj, ovo je sasvim pristojna kombinacija za šetnju ili neko putovanje, za školu/fakultet ili posao bi se uklopila neka druga majica koja nije dekoltirana toliko jer ipak treba poštovati kodeks oblačenja ustanova.








Bela majica na bretele je iz Bonatti-a
Farmerke su kupljene u prodavnici Jeansa u Balkanskoj ulici u Beogradu
Naočare by Nicole
Roze ogrtač je iz Orsay-a
Dok su patike iz CCC, više o njima možete pročitati ovde.


Kako je izgledao vaš outfit za 1.maj? Gde se vi bili 1.maja? 


Zapratite me na instagram-u da se družimo i tamo! Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар