понедељак, 9. април 2018.

♥ Haljine i druge krpice - Preporuka ♥


Ćao svima! U današnjem postu ću vam pisati o instagram i facebook profilu Haljine i druge krpice. Ovaj post nije sponzorisan, niti bilo šta drugo, rešila sam sama da vam napišem i kažem moje mišljenje i zašto baš oni. Odmah da napomenem da slike sam preuzela sa njihove stranice tako da to nisu stvari koje sam ja poručila, njih ćete gledati uskoro.

Najpre ću vam reći šta se desilo i kako sam poručila sa ove stranice. S obzirom da 28.04. idem na svadbu tražila sam po raznim buticima haljine, međutim ništa mi se nije svidelo. Par dana kasnije sam našla haljinu :


I toj stranici na instagramu poslala poruku da li je imaju ( ne radi se o haljine i druge krpice, da ne bude zabune ), odgovorili su mi potvrdno poslala sam im moje podatke i rekli su mi da će poslati, to je bio četvrtak uveče. U ponedeljak im šaljem poruku (toj istoj stranici) da li su mi poslali paket, oni odgovaraju da šalju u toku dana. Došla je sreda meni paket još nije stigao, opet im pošaljem poruku šta se dešava, stiže mi odgovor da nisu poslali paket meni jer te haljine više nema na stanju, nisam mogla da verujem, pritom ni da mi jave da haljinu nisu poslali da je ne očekujem. 


Vidno iznervirana, počeh tražiti dalje, i u predlozima na instagramu mi se pojavi profil haljine_i_krpice, pretražih skoro ceo njihov profil ali nažalost te haljine nije bilo, i tako dođoh do komada odeće koji mi se svideo. Poslala sam im poruku od kojeg je materijala, odgovorili su mi u roku 5-10 minuta, zatim sam ih pitala za veličine, to su mi takođe odgovorili, a onda sam im poslala svoje podatke i poručila ( to je bio vikend ). U ponedeljak im opet šaljem poruku, da se izvinjavam što ih ometam ali me samo zanima da li su poslali da ne bih čekala opet paket, a na kraju ništa, odgovorili su mi potvrdno. Meni je paket stigao u utorak ujutru. 

Najviše što me je oduševilo je njihova ljubaznost i odgovornost. Ne znam da li su takvi prema ostalima, ali prema meni su ispali jako korektni i ljubazni. Imaju dosta lepih stvari koje možete kombinovati u bilo koje doba dana i noći i bilo koje godišnje doba i od kvalitetnog materijala su. Ukoliko ne znate s koje stranice da poručujete moje tople preporuke su baš sa ovih možete pogledati putem sledećih linkova njihove ponude Haljine i druge krpice i Haljine_i_krpice. Moja kupovina kod njih će se nastaviti i dalje i radovaću se svakoj kupovini i porudžbini kod njih. 

Da li ste poručivale sa ove stranice? Kakvi su vaši utisci? 

Zapratite me na instagram-u da se družimo i tamo. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар