четвртак, 5. април 2018.

♥ Balea šampon i balzam za suvu i oštećenu kosu ♥


Ćao svima! Ukoliko ste čitali neke od prethodnih postova znali ste da sam testirala šampon za suvu kosu,ukoliko ste pak propustili taj post možete ga pročitati ovde. Neću vam pisati posebno o šamponu u ovom postu a ni posebno o balzamu.


U DM drogerijama postoji i veće pakovanje balzama naravno, no ja sam uzela ovaj travel size i sasvim mi je dovoljan da bih dobila već neke utiske o radu ova dva proizvoda u paru. Prvo što moram da kažem je da mi kosa predivno miriše nakon korišćenja šampona i balzama. Zatim, moji krajevi su jako ispucali i suvi, kada koristim pomenute proizvode, moji krajevi ne deluju uopšte suvo, na dodir su mekani, zdravi, baš kao da sam upravo tada bila kod frizera. Tekstura balzama je lagana. Takođe moram napomenuti i da mi dosta pomaže u raščešljavanju.

Kosa mi se inače postane masna nakon 2 dana, sa ova dva proizvoda postaje nakon 3 dana masna i već zahteva pranje. Mirisi proizvoda su fantastični zaista, nemam nikakve zamerke. Što se tiče toga da li pomažu da kosa raste, nisam primetila neke rezultate, mada meni kosa inače brzo raste.


Da li koristite ovaj proizvod? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар