уторак, 3. април 2018.

♥ Balea proizvodi za negu suve kože lica ♥


Ćao svima! U današnjem postu ću vam pisati o Balea proizvodima za negu lica. S obzirom da je moja koža lica normalna, ponekad se desi da deo oko nosa bude suv, odlučila sam da izaberem sve proizvode za suvu kožu i isprobam ih kako bih vam prenela utiske. Proizvode sam kupila u DM-u, cene su im od 300-400 dinara, a često umeju biti na akciji.


Prvi proizvod je Balea pena za čišćenje lica. U flašici je u tečnom stanju, no kada stisnete pumpicu izlazi pena. Da bih očistila lice potrebne su mi 2-4 pumpice u zavisnosti od toga da li sam imala šminku na licu ili čistim lice radi higijene. Predivnog je mirisa i lagane teksture. Ne isušuje kožu, hidrira je, i pruža joj zdrav i blistav izgled. Jako sporo se troši i prijatnog je mirisa. Zapremine je 150ml. Uglavnom penu koristim uveče, retko kad ujutru.


Naredni proizvod je Balea tonik za čišćenje lica zapremine 200ml. Lagana vodena tekstura, temeljno čisti lice i imate jako prijatan osećaj na koži. Divnog je mirisa i ne iritira kožu. Tonik koristim i ujutru i uveče. U sebi na sadrži alkohol.


Sledeći proizvod je Balea dnevna krema za lice zapremine 50ml. Ova krema tako lepo miriše na svežinu da imate osećaj kao da je leto i da ste na moru. Tekstura je kremasta, lagana i lako se razmazuje. Ne nanosim je u velikim količinama, sasvim mala količina je dovoljna da pokrije celo lice. Koristila sam je i kao podlogu za šminku, mogu vam reći da sam zadovoljna jako koliko mi daje prirodan efekat kože i lepo se slika puder, i ne izgleda kao da mi se koža lica izmastila.


Pored dnevne, tu je i Balea noćna krema za lice zapremine 50 ml. Takođe prijatan miris koji podseća na leto i more. Ovu kremu jedino nisam koristila kao podlogu za šminku, ali ne sumnjam da je dobra. Tekstura je kremasta, lagana i lako se razmazuje. Ne nanosim je u velikim količinama, sasvim mala količina je dovoljna da pokrije celo lice. 30-45 min pre spavanja nanesem kremu da bi upila dok ne legnem. Ujutru kada se probudim koža mi bude hidrirana, mekana, kao da sam upravo tada nanela kremu.


I poslednji proizvod je krema za područje oko očiju sa ureom zapremine 15ml. Tekstura je bele boje, lagana, kremasta je ali nije puno, lepo se razmazuje. Jedino što mi smeta je malo neprijatniji miris. Što se tiče ''učinka'' ove kreme sve što radi je hidrira deo ispod očiju. Na dodir se čini lepljikavo, ali nije. Nju nanesem na područje ispod očiju nekih 5 minuta pre nego što ću naneti kremu, kada koža upije proizvod a nakon toga nanosim kremu ali ispod očiju ne jer sam već nanela ovu.


Sve u svemu, moj ukupni utisak je jako,jako pozitivan, osobe sa suvom kožom mogu slobodno isprobati Balea proizvode za suvu kožu, neće se pokajati i neće novac baciti uzalud.

Da li ste vi probale neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?

Zapratite me na instagram-u kako bi se družili i tamo! Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар