среда, 11. април 2018.

♥ Colortrend korektor Perfect&Hide ♥


Ćao svima! U današnjem postu ću vam pričati o ovom proizvodu. Kako se ponaša kao korektor možete pogledati ovde. A sada ćete čitati o tome kako se ponaša ovaj proizvod kao baza za senku za oči.


O nijansama i svemu ostalom možete pogledati u video koji sam vam ostavila u linku iznad. Nemam masne kapke, ali ima dana kada mi se vide kapilari, baza to neutrališe. Tekstura baze je kremasta, tamne boje i u sebi sadrži mali šimer. Senke se lepo blendaju i korektor daje odličnu pigmentaciju senkama:


Kada nanesem korektor, da bih setovala sve to, nanesem senku u boji šampanjca. Nema lepljiv efekat i produžava trajnost senkama. Na slici iznad su iste senke, gornja je bez korektora kao baze, a donji swatch je sa korektorom kao baza. I više sam nego zadovoljna ovim učinkom korektora i s obzirom da mi ne odgovara kao nijasa, odgovaraće kao baza.

Zapratite me na instagram-u da se družimo i tamo! Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар