субота, 14. април 2018.

♥ First Impression: No Drama Lama BodyLotion ♥


Ćao svima! U današnjem postu pisaću vam prve utiske o losionu za telo iz limitirane kolekcije No Drama Lama. Da li se ovaj proizvod i dalje nalazi u prodaji ne znam, jer sam ga kupila mami još za 8.mart, ali pošto imamo dosta losiona nisam htela da otvaram ovaj dok ne potrošim prethodne.


O pakovanju šta pričati, predivno i svaka čast dizajnerima kakve ideje imaju i proizvođačima. Balea proizvode generalno volim, ukoliko me pratite neko vreme, mislim da već znate da iz svakog segmenta imam bar po 1 balea proizvod. No, nastavimo dalje o ovom proizvodu. 


Pakovanje je od 200ml. Tekstura je bele boje, kremasta ali retka, proizvod lako klizi po telu i dosta je lagana. Što se mirisa tiče, u ambalaži je miris predivan, kada razmazujete ima potpuno neki neprijatan miris, dok nakon par minuta opet prelepo miriše. Na deklaraciji piše da je sa slatkim zimskim mirisom. 


Što se učinka tiče brzo upija koža proizvod, lako se razmazuje i jako mala količina je potrebna. Koža mi bude nežna, mekana, hidrirana i što je bitno ne isušuje mi kožu i čuva je od isušivanja. Koža mi čak i sutradan bude mekana, nežna i mirišljava, ali prijatan miris, ne onaj neprijatan miris na početku razmazivanja.


Da li ste vi koristile ovaj body losion? Kakvi su vam utisci?

Zapratite me na instagram-u da se družimo i tamo. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар