уторак, 17. април 2018.

♥ Artdeco Glam Stars Lip Gloss ♥


Ćao svima! Današnji post namenjen je Artdeco sjaju za usne. Njega sam dobila u advent kalendaru. Razmišljala sam dugo da li da pišem o njemu ili ne, no ipak odlučih da vam kažem moje utiske.


Nalazi se u pakovanju od 5ml, čep je crne boje dok je ostatak posude providne. Kada krenete da vadite proizvod odnosno četkicu sa proizvodom imate osećaj da je lepljivo, no kada nanesete na usne se ne lepi i to mi se jako dopada. U kojoj god količini da ga nanesem uopšte se ne lepi. Dok gledate u proizvod prikazuje vam se sjaj raznih boja i kada sam prvi put ugledala bila sam u fazonu '' nema šanse da ja ovo namažem na usne '' kada sam namazala toga uopšte nema, lepo istakne usne daje im lep sjaj. Da li se može naći kod nas ne znam, pogledajte u Jasmin parfimerijama, čak i ako ne volite sjajeve ovaj će vam se dopasti. Pogledajte swatch sjaja na ruci:



Da li ste probale ovakav sjaj? Kakvi su vam utisci?


Zapratite me na instagram-u da se družimo i tamo. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар