среда, 21. март 2018.

♥ Nivea 1 minute urban detox maske ♥


Ćao svima! U današnjem postu čitate finalne utiske o Nivea 1 minute urban detox maski za lice. Ovu masku sam dobila na poklon, ali njena cena je negde oko 600-700 dinara. Ali s obzirom da je ova maska vrhunskog kvaliteta i da bolju masku za hidrataciju nisam probala, cena je sasvim mala.


Ukoliko me pratite na instagramu, znate da sam na story-ju postavila anketu da li želite prvi utisak ili recenziju. S obzirom da je bilo izjednačeno, odlučila sam da prvi utisak bude na instagramu a finalni utisak na blogu. Ukoliko ste propustili prvi utisak možete ga pročitati ovde.


Sve što sam napisala za prvi utisak je definitivno i '' poslednji '' utisak, odnosno ništa se menjalo nije, sve je ostalo pozitivno, baš kako sam navela i u prvom utisku. Prijatan osećaj na licu, blagi osećaj zatezanja kože. Tekstura je lagana i kremasta plavkasno-zelenkaste boje. Imate potpuni osećaj hidratacije, mekoće i nežnosti kože lica. Nakon korišćenja ove maske nije potrebno nanositi kremu za lice uopšte. Ujutru kada se probudim koža mi i dalje bude hidrirana, nežna i mekana. Možete je koristiti svaki dan neće uopšte škoditi koži. Ne isušuje je, dok pipkate lice prstima, deluje kao masna i malo lepljiva, ali nije. Ukoliko tragate za nekom odličnom maskom za hidrataciju ovu nemojte zaobići, ona je ta.

Da li ste probale ovu masku ili bilo koju masku iz Nivea Detox linije? Kakvi su vam utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар