недеља, 18. март 2018.

♥ Fifty shades of business ♥


Ćao svima! U današnjem postu ću vam prikazati outfit koji možete nositi na poslovne sastanke, na posao, možete čak nositi i kada su u pitanju večere i ručkovi. Kombinaciju sa starkama možete nositi na fakultetu kada branite seminarske radove ili prezentujete neki svoj rad, ne morate samo striktno tada, možete čak i kada idete na predavanja, može vam biti i za posao odevna kombinacija.



Kombinaciju sa štiklama kao što gore napomenuh možete ''nositi'' na poslovne sastanke, posao, večere, ručkove, možete čak i za krštenja, svadbe, rođendane i mnogobrojna slavlja, nije loše čak ni za noćni izlazak.








Starke sam poručila još davno sa neke facebook stranice,
Štikle sam kupila u Bulevaru Kralja Aleksandra u Betty Boop prodavnici obuće u Beogradu,
Torba je iz Oriflame - a Giordani Gold,
Farmerke sam kupila u jednoj prodavnici u Balkanskoj ulici u Beogradu,
Bela majica je kupljena u prodavnici Ariljskog veša
Sako sam dobila na poklon ali mislim da je kupljen u Terranovoj


Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар