петак, 16. март 2018.

♥ Potrošeni proizvodi ♥ #2


Ćao svima! Ovo je još jedan post o potrošenim proizvodima, ukoliko niste pročitali prethodne potrošene proizvode možete kliknuti ovde i pročitati ih.


Prvi potrošeni proizvod su Balea vlažne maramice za čišćenje lica i skidanje šminke. Otklanjaju šminku bez ikakvog razmazivanja i detaljno i temeljno čiste lice. Predivno mirišu jedina im je mana što većeg pakovanja nema. U sebi ne sadrže alkohol ali sadrže vitamin E. Meni su potrebne 2 maramice da bih skinula celu šminku sa lica, jedna maramica za jednu stranu, druga za drugu stranu. Više o njima možete pročitati ovde.


Sledeći proizvod je Artdeco krema za ruke koju sam dobila u adventskom kalendaru. Ovu kremu sam koristila baš dugo i oduševljena sam radom iste. Malo proizvoda je potrebno za odličnu hidrataciju. Ona se našla u Januarskim favoritima to možete pročitati ovde.


Naredni proizvod je Balea šampon za suvu i oštećenu kosu. Više o ovom proizvodu možete pročitati ovde i ovde.


Sledeći proizvod je Ingrid Eyebrow Modeling gel. Lepo raščešljava obrve, fixira ih. Ovaj gel je u nijansi Dark Brown. Ovaj proizvod se našao u prošlogodišnjim letnjim favoritima, više o tome možete pročitati ovde.


Balea kremasti gel za tuširanje sa vanilom i kokosom koji sam nosila sa sobom na put. Miris predivan, tekstura lagana. Više o njemu možete pročitati ovde.


I poslednji potrošeni proizvod za ovaj post je Dontodent pasta za zube. Neguje vaše desni, ukoliko su osetljive i krvare imate moje preporuke jer imam isti problem, sa ovom pastom baš je krvarenje minimalno. Više o ovome možete pročitati ovde.


Da li vi korisitite ove proizvode? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo  na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар