петак, 23. март 2018.

♥ I wish ... ♥ #2


Ukoliko me pratite od samog početka, znate da sam već jednom napisala post, na ovu temu. U pitanju je post o nečemu što želim, što mi se dopada, što bih volela da imam. Ukoliko ste propustili prvi post na ovu temu možete pročitati ovde.

Ono što sam poslednjih dana otkrila ( ne znam kako pre toga nisam ) su My Little Pony paleta senki, četkice za šminkanje i sjajevi za usne. Za ove proizvode prvi put sam čula kod NikkieTutorials. S obzirom da sam u svom nekom '' unicorn '' fazonu i s obzirom da znam o kojem crtanom filmu je reč počela sam odmah da istražujem gde mogu da kupim. Napominjem slike su sve s interneta. Paleta izgleda ovako:


Predivna, zar ne? Ja to zovem ljubav na prvi pogled. Ova paleta je u kolaboraciji sa PUR kozmetikom, i nažalost na njihovom sajtu nema opcija dostave u Srbiju. Našla sam ovu paletu na Beauty Bay sajtu ali nemaju je na zalihama. Cena ove palete je sasvim okej oko 25e ( bar što sam videla da piše na Beauty Bay-u ).

Sledeće što bih volela su sjajevi za usne iz iste kolekcije. Najviše mi se sviđa plava boja. Nažalost nisam je videla na Beauty Bay-u da je imaju uopšte.

Ovaj post, kao ni prethodni post I wish nije sponzorisan. Da li ste vi čule za ovu paletu i sjajeve? Da li znate gde mogu da ih nabavim? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

2 коментара: