недеља, 25. март 2018.

♥ Artdeco Clear Lash&Brow Gel ♥


Ćao svima! U današnjem postu pišem vam o poslednjem proizvodu iz advent kalendara koji sam dobila kao novogodišnji poklon. S obzirom da kada sam dobila advent kalendar imala sam ingridov gel za obrve tako da nisam odmah otvorila ovaj i počela sa testiranjem i korišćenjem.


Nalazi se u standardnoj providnoj bočici.Tekstura je, podrazumeva se gelasta, i providna. Četkica lepo raščešlja obrve i fixira ih. Na trepavicama nisam se usudila da isprobam a iz kog razloga ne znam zaista. Nema nikakav miris.


Ono što mi se ne dopada kod ovog proizvoda je to što gel izgleda flawless, ne znam kako da vam opišem kao da su obrve na neki način mokre. Dovoljno je samo jednom proći četkicom i obrve neće mrdati tokom čitavog dana. 

Da li ste vi koristile ovaj proizvod ili ga koristite? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар