понедељак, 26. март 2018.

♥ Obuća kao životni stil i modni trend!? ♥


Ćao svima! Danas je nešto drugačiji post. U pitanju je nagradna igra u saradnji obuće inportana i bloger festa. Više o nagradnoj igri kao i o samim pravilima i prijavi za istu možete videti, pročitati i prijaviti se ovde. Za ovu nagradnu igru odlučila sam se da pišem o mom mišljenu vezano za obuću, pa počnimo...

Postavlja se pitanje koliko je zaista obuća bitna kada su u pitanju modni stilovi i razne modne kombinacije? S obzirom da živimo u svetu gde moda iz dana u dan prevazilazi samu sebe, da se ’’ sklapaju ’’ potpuno drastične razlike ( npr. Jelena Karleuša – crvena haljina i ljubičaste čizme) u bojama danas je sve moguće. Što se mene i mog ukusa tiče volim da uklapam boje da sve bude u jednom tonu, ili ako već odevna kombinacija je u jednoj boji da bih ’’ ubila ’’ tu monotoniju obujem nešto što će se slagati a da nije u toj boji i da ne odudara jako.  Da li je važna marka obuće? Što se mene tiče, marke uopšte nisu važne ni bitne, bitno je sve to izneti kako treba. Ustvari najbitnije je od svega da se mi u toj obući osećamo prijatno, da bude lagana obuća. Šta ja podrazumevam pod laganom obućom? To je ustvari obuća, bile to štikle, platforme, salonke, patike i slično, bitno mi je da su udobne i da se u tome osećam komforno, da mogu normalno da idem u njima.


 Kada govorimo o slaganju obuće sa odevnom kombinacijom, uglavnom izaberem da se torba i obuća slažu i da odgovaraju jedna drugoj. Na šta tačno mislim? Mislim na to da ne idu patike i pismo torba zajedno. Mada s obzirom da je danas moda da idu trenerke i štikle zajedno, možda nas moda iznenadi pa se pismo torba i patike budu slagale, nikada se ne zna. U svom cipelarniku nemam ni puno a ni malo obuće, ali kada kupujem biram baš striktno ono što mi se sviđa i što će bi se uglavom uz sve uklapati. Naravno imam npr. jedne štikle što sam iskukala za njih a obula sam ih svega 2 puta, a ima obuće koju vrlo rado obuvam i gledam da uvek uklopim odeću s njima to su npr. duboke čizme sa štiklom.

Ono što moram reći to je da u svojoj kolekciji obuće nemam salonke jer nisu udobne i ne volim ih, možda bih i trebala da ih imam bar jedne, ali s obzirom da znam sebe obula bi ih možda jednom a možda nikada. Imam dosta specifičan ukus i ono što se drugima sviđa ili ono što je u trendu trenutno meni se to npr. ne sviđa, verovatno zato jer je velika pompa oko toga, pa kad sve to prođe meni se svidi, ne sve, već samo određena obuća. Mi žene, smo same po sebi komplikovane i uvek nam nešto fali i uvek nemamo šta da obučemo, obujemo i slično, s muškarcma je totalno drugačije. Oni muškarci koji striktno ne vole cipele, postoji patika – cipela koja se može uklopiti uz sve odevne kombinacije. Naravno ne može baš uz trenerku, ali ako moda bude tako rekla, uklapaće se. 


 Smatram da obuća kao deo mode svakako ima uticaj na ljude i njihova iznošenja. Naravno, svako ima svoj neki stil i način na koji iznosi sve to. Čak šta više mislim da obuća dosta doprinosi odeći i čini je upotpunjenom. Kako to mislim? Mislim na to da bez obuće nismo ’’celi ’’, za mene nekako obuća pruža potpun izgled osobe gde kroz određenu kombinaciju mi prikazujemo sebe.

 Mislim da je čovek najsigurniji u sebe kada se obuče i kada obuje ono što njemu odgovara i u čemu se oseća potpuno ’’ svoj na svome ’’. Danas je takav ’’trend’’ da većina nailaze na osude drugih ljudi i pitanje ’’ Zašto baš ta obuća? Meni se to uopšte ne svidja. Užas, kako to možes da obuješ !?  ... ’’ i ne žele da obuju ono što oni žele zbog tih osuda. Ja nisam takav tip da slušam šta se drugima sviđa pa da ja to obujem, ja sam u fazonu  ’’ okej, ne sviđa se tebi, ali meni se sviđa, to ja nosim, to mene čini kao osobu to je moj stil i ja ću to obuti. ’’ Takođe smatram da nema potrebe juriti za trenutnim modnim stilovima samo da bi bili IN, to će vas možda istaći, ali neće toliko jer ste vi u gomili ljudi koji takođe jure iste trendove i doćiće do toga da ćete vi možda zapasti u senku neke osobe jer je ona to bolje iznela. Tako da ljudi šta god nosili, u ovom slučaju obuvali nosite ono što vas čini upotpunjenom osobom, ono u čemu se vi osećate komforno i što vama odgovara i ne jurite da se istaknete trenutnim modnim stilovima, već istaknite se u gomili tih ljudi sa potpuno drugačijim modnim stilom.


Šta vi mislite o ovoj temi? Šta za vas predstavlja obuća i kako se nosite sa trendovima? 


Lajkujte facebook page i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥
p://www.obucainportana.rs/sr/">

<> </>

Нема коментара:

Постави коментар