четвртак, 8. фебруар 2018.

♥ Šminka koju nosim na put ♥


Ćao svima! Ukoliko ste čitali prethodni post, znate da se pripremam polako za šestodnevni put. Ako niste pročitali taj post, možete to učiniti sada ovde. U ovom postu pogledajte šta to od šminke nosim sa sobom, pa da počnemo:


Neću vam pokazivati po redu proizvode već će biti to random. Prvo što je na slici to je Freedom Eyebrow kit paletica koju sam dobila u Mistery Bag-u kada sam izvršila porudžbinu sa Hrvatskog sajta pinkpanda.hr. I proizvod bez kojeg takođe ne mogu je Igrid Cosmetics Eyebrow Modeling gel koji sam takođe letos poručila i oduševljena sam, još mi traje a koristim ga minimalno 2 puta nedeljno. Taj haul možete pogledati ovde.


Naredna dva proizvoda su Trend It Up 2u1 camou makeup & concelear, recenziju o ovom puderu možete pročitati ovde i Maybelline Baby Skin prajmer za lice čiju recenziju takođe možete pročitati ovde.


Naredni proizvodi su moj omiljeni Golden Rose Long Stay u broju 10, recenziju možete pročitati ovde, Golden Rose Lipstick Crayon u broju 19 čiju recenziju možete pročitati ovde, Artdeco Magic fix, više o njemu možete pročitati ovde i Artdeco Glam Stars Lip Glass u broju 35, više o njemu čitaćete uskoro.


Sledeća dva proizvoda su Golden Rose Eyeshadow crayon u broju 01, o njemu možete pročitati ovde i Avon Glow sun dvostrana olovka za oči, s jedne strane je crna boja sa druge strane je nešto između rose gold i boje šampanjca. Ovu olovku najviše nosim zbog crnog dela jer sam jako zadovoljna trajnošću i pigmentacijom.


Naredni proizvod je Artdeco maskara koja daje efekat veštačkih trepavica nakon 3-4 sloja maskare, više o istoj možete pročitati ovde.


U neseseru se nalazi i L'oreal Paris gel ajaljner. Odličan mi je, savršena pigmentacija, dugotrajan je, jedino što mi se ne dopada i malo me nervira je to što nakon nanošenja moram sačekati tj zatvoriti oči na 30 sec da bi se osušio inače mi se preslika.


Tu su takođe i Catrice Camouflage Cream u nijansi 010 Ivory koji obožavam, ima dobru pokrivnu moć, korisitim ga i za hajlajtovanje i Artdeco Eyeshadow base, o istoj možete pročitati ovde.


Essence Mattifying compact powder u nijansi 025 sand beige. Kupila sam ga letos i nisam ga potrošila. Kupila sam ga u Hrvatskoj u Supernovoj u Mulleru, bio je oko 9kn.


Makeup Revolution ultra contour paleta je najveće otkriće za mene, ne košta puno a kvalitet je izvrstan. Nju sam takođe poručila sa Hrvatskog sajta pinkpanda.hr. Nju nosim jer u noj imam 2 hajlajtera, 2 pudera za setovanje i 3 bronzera od kojih je jedan šimer a 2 su mat i 1 kontur nijansu.


S obzirom da ne znam da li ću ići u noćni provod nosim sa sobom 2 palete. U pitanju su I heart makeup Naked Chocolate i I heart makeup Rose Gold. O njima ćete čitati u nekim od narednih postova.


I ono što dolazi na kraju, a može i pre je 2u1 sprej za osvežavanje lica i fiksiranje šminke. Prskalica lepo raspršuje proizvod, prijatan osećaj na licu, šminka ne mrda ni na toplom ni na hladnom.


Šta vi od šminke nosite na put? Da li vi koristite neke od ovih proizvoda, kakvi su vam utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

2 коментара:

  1. Kada idem na put, od šminke nosim bukvalno sve - od BB kreme, preko bronzera, do ruževa. Od gorenavedenih proizvoda koristila sam samo Golden Rose ruževe za usne u olovci i Essence kameni puder. Ruževima sam prezadovoljna, ali mi puder nije odgovarao. Ne znam da li je to do moje kože, ali imam izuzetno loša iskustva s njim. Super post! Želim ti divno putovanje! :)

    Two girls - One journey

    ОдговориИзбриши