петак, 9. фебруар 2018.

♥ Casual Friday ♥


Ćao svima! U današnjem postu videćete outfit koji obožavam petkom da nosim. Kada dođe petak svi smo veseliji, srećniji jer dolazi vikend i imamo bar mali predah od obaveza. Ovaj outfit možete nositi i na trening, obući se za neko putovanje, jer barem ja, volim da putujem u odeći koja mi je laganija i komotnija. U nastavku možete pogledati slike:














Kapa sa prvih slika je Champions,
Jaknicu sam dobila, ne znam tačno gde je možete kupiti,
Bela majica je kupljena u Bonatti-u,
Pantalone su iz New Yorkera,
Starke su kupljene u Conversu,
Torbu sam pozajmila od druga, ali možete je naći u bilo kojoj prodavnici sa sportskom opremom,
Čoker sam kupila kod Kineza,
Naočare su kupljene u inostranstvu, ali mislim da se može naći kod nas u Ray Ban prodavnicama

Kako izgleda vaš outfit petkom? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥


Нема коментара:

Постави коментар