среда, 7. фебруар 2018.

♥ DM HAUL + Kozmetika koju nosim na šestodnevni put ♥


Ćao svima! S obzirom da za par dana idem na put, želim da pokažem šta sam to kupila i šta to nosim na put od kozmetike kada idem na 6 dana.


Prvih 4 proizvoda su Travel Size. Utiske o njima neću pisati jer još ih nisam isprobala ( sem šampona u ali i o tome će biti poseban post ) nakon što se vratim s puta pisaću vam utiske o ostatku proizvoda. Odmah da napomenem, dok sam pisala ovaj post, potputno sam zaboravila da slikam kremu za lice, vlažne maramice za skidanje šminke i tonik za lice, podrazumeva se i to nosim.



Prvo što sam kupila je Balea šampon za suvu i oštećenu kosu sa mirisom manga. Ovaj šampon koristim i u full size-u tako da ću vam u nekim od narednih postova pisati o njemu. Travel size pakovanje sadrži 50ml proizvoda i cena mu je oko 70-80 dinara.


Naredni proizvod je Balea balzam za suvu i oštećenu kosu sa mirisom manga. Ukoliko ste čitale moje prethodne postove što imaju veze sa kosom, znate da ne koristim balzame već Serical masku za kosu sa keratinom, no ovaj put se odlučih da uzmem balzam, da vidim kako šampon i balzam deluju zajedno s obzirom da su iz iste kolekcije. Ovaj proizvod takođe u sebi sadrži 50ml, da li ima full size ne znam, iskreno nisam videla,a cena travel size-a je oko 70-80 dinara.


U neseseru se nalazi i Balea kremasti gel za tuširanje sa vanilom i kokosom. Nisam ga pre koristila ali da budem iskrena ja vanilu i kokos obožavam tako da se nadam da će mi odgovarati i prijati. Ovaj proizvod takođe postoji u full size-u, travel size sadrži 50 ml proizvoda i cena mu je isto 70-80 dinara.


I poslednji proizvod koji je travel size ja pasta za zube Dontodent. DM-ova marka, nisam pre koristila DM paste za zube, tako da ćete i utiske o njoj isto čitati nakon što isprobam, tačnije kada se vratim. Proizvod je zapremine 20ml i sasvim je dovoljno za 6 dana na putovanju. Cena je oko 60-70 dinara.


Ono što se nalazi u full size-u jer nažalost nema travel size je Balea gel za umivanje i četka za čišćenje lica. Prve utiske koji su i konačni ništa se menjalo nije možete pročitati ovde. Opet da napomenem, dok sam pisala ovaj post, potputno sam zaboravila da slikam kremu za lice, vlažne maramice za skidanje šminke i tonik za lice, podrazumeva se i to nosim.

Šta vi nosite od kozmetike na kratkodnevni put? Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?

Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар