уторак, 6. фебруар 2018.

♥ Golden Rose Matte Lipstick Crayon + Eyeshadow Crayon Waterproof ♥


Kada je GR izbacio na tržište Lipstick Crayon-e nisam bila u toku, sve do trenutka kada je u Aviv Parku na Zvezdari u Beogradu u prodavnici Golden Beauty Shop bila '' organizovana '' promocija istog brenda a tu je bila i šminkerka Olja Beočanin koja nas je besplatno šminkala i davala nam savete oko šminkanja.

Koliko tačno nijansi ruževa ima nisam sigurna, ali mislim da ne prelazi broj 15, od tih 15 ja imam 3 nijanse i to u broju 04, 10 i 19


Nijansa u broju 4 je crvena, u broju 10 rozikasto - braon ( na slici deluje roze uživo svetlo braon ), i nijansa 19 roze - ljubičasta. Imaju savršenu pigmentaciju, dovoljan je jedan namaz. Nisam primetila da mi isušuje usne, čak sam nekako primetila da mi pruža minimalnu hidrataciju. Kada se nanese na usne nije odmah mat već se suši na mat. Nemaju neki specijalan miris, ali i onaj koji imaju je okej.


Što se trajnosti tiče, nije ni kratka a nije ni duga, do 2-3h su mi sigurno na usnama, posle toga popravljam, gde se skinulo. Kremasti su, lako se nanose, lako se zarezuju i prilikom zarezivanja ne pucaju.



Što se Eyeshadow crayon-a tiče on je bele boje u broju 01. Nisam zadovoljna pigmentacijom ovog proizvoda i njegovom trajnošću. Pogotovo što piše waterproof. Kada nanesem u vodenu liniju oka to traje nekih 10-15 minuta i nakon toga nestaje, kao da nisam nanela ništa.



Kremast je, lako se zarezuje i ne puca prilikom zarezivanja. Kada se nanese na kapak ima dobru pigmentaciju čak i preko kad nanesem senku daje sasvim zadovoljavajuću pigmentaciju.


Da li vi koristite ove proizvode? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram -u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар