понедељак, 19. фебруар 2018.

♥ I heart makeup - Naked Chocolate ♥


Ćao svima! Pre izvesnog vremena postavila sam anketu na instagramu da li želite recenziju I heart makeup Naked Chocolate palete senki, s obzirom da ste svi odgovorili pozitivno, reših da vam je napišem. Ovu paletu sam kupila u Hrvatskoj, tačnije poručila sam je sa sajta pinkpanda.hr. Takođe ovu paletu možete naći i u Srbiji u Alexandar Cosmeticsu.


Paleta nam dolazi u čvrstom plastičnom pakovanju, sa prednje strane je bela čokolada koja se topi. Paleta ima 16 senki od kojih su 11 šimer i 5 mat. S tim što se dve ( Smoothly i Way ) mogu koristiti i kao hajlajter ispod obrva. Paleta je teška 22g, i samo 2 senke su negde oko 2-3g (po mojoj proceni ) ostale su po 1g. A na poklopcu se nalazi ogledalce, uz paletu se takođe dobija i aplikator onaj standardni sunđerasti, samo što ja to ne koristim.


Pigmentacija je savršena, lepo se blendaju senke, ne truse se puno, malo se trusi mat ali ništa strašno.
U ovoj paleti nalaze se zemljani tonovi, ali predivni makeup look-ovi se mogu postići ovom paletom, što jednostavni što manje jednostavniji. Dugotrajne su, nije drastična razlika pigmentacije sa bazom i bez baze. Svaka senka ima svoje nazive, u nastavku možete pogledati swatch senki:

Mat senke:


Šimer senke:


Hajlajt nijanse:



Na slikama senka Delight deluje crno ali zapravo nije takva već tamno braon. Kao što vidite svaka senka ima svoj naziv. Moje omiljene senke iz ove palete su: Dipped, Tob-le-rone, Wonka i Milky.


Što se mojih ličnih utisaka tiče sasvim su pozitivni i jako sam zadovoljna ovom paletom, nijednog trenutka nisam požalila što sam je kupila. Za cenu od oko 1300-1500 din ( ne znam tačnu cenu ) su PRESAVRŠENE imate sve moje preporuke za ovu paletu.

Da li vi korisite ovu paletu? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

2 коментара: