среда, 21. фебруар 2018.

♥ I heart makeup - Rose Gold ♥


Ćao svima! Postavila sam na instagramu pre određenog vremena anketu da li želite recenziju I heart makeup - Rose gold palete, odgovorili ste potvrdno te reših da vam napišem. Ovu paletu možete naću u Alexandar Cosmetics-u, gde sam je i kupila po ceni od 1540 dinara.


Paleta nam dolazi u čvrstom plastičnom pakovanju, sa prednje strane je rose gold čokolada koja se topi. Paleta ima 16 senki od kojih su 8 šimer i 8 mat. S tim što jedna ( Hold up ) se može koristiti i kao hajlajter ispod obrva. Paleta je teška 22g, i samo 2 senke su negde oko 2-3g (po mojoj proceni ) ostale su po 1g. A na poklopcu se nalazi ogledalce, uz paletu se takođe dobija i aplikator onaj standardni sunđerasti, samo što ja to ne koristim. Verovale vi meni ili ne, ova paleta predivno miriše, kada sam je kupila odmah sam je otvorila u trolejbusu jer nisam mogla da izdržim do kuće a da je ne otvorim, kada sam je otvorila i osetila miris oborila me je s nogu.


Ova paleta je ''kopija'' HUDA Beauty ( ne znam tačno kako se zove ali prepoznaćete po bojama ). Od ove palete sam očekivala mnogo s obzirom da sam pre nje kupila Naked Chocolate. Recenziju o Naked Chocolate možete pročitati ovde. Pigmentacija je savršena, lepo se blendaju senke, ne truse se puno, malo se trusi mat ali ništa strašno. Senka Independent više služi za setovanje baze na očima, nema neku preteranu pigmentaciju.


Dugotrajne su, nije drastična razlika pigmentacije sa bazom i bez baze. Svaka senka ima svoje nazive, u nastavku možete pogledati swatch senki:

Šimer senke:


Mat senke:


Moje omiljene senke iz ove palete su: Hold up, Uh-oh,Shy i Independent


Što se mojih ličnih utisaka tiče sasvim su pozitivni i jako sam zadovoljna ovom paletom, nijednog trenutka nisam požalila što sam je kupila. Za cenu od 1500 din su PRESAVRŠENE imate sve moje preporuke za ovu paletu.


Da li vi koristite ovu paletu? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар