среда, 20. децембар 2017.

♥ UNBOXING: Artdeco X-mas beauty moments/ Advent Kalendar ♥


Ćao svima! Za današnji post sam vam pripremila unboxing advent kalendara. U pitanju je brend Artdeco i dobila sam ga od kuma. Kod nas u Srbiji baš slabo ima advent kalendara te sam zamolila kuma ako može u Hrvatskoj da mi kupi bilo koji. Kada je došao kod mene i čim je ušao u kuću odmah je doneo upakovan. S obzirom da sam znala o čemu se radi krenule su mi suze radosnice i jako sam ga zagrlila. Da vas '' ne davim '' više pričom o tome, krećemo polako u otvaranje kalendara.




Prvo što sam dobila odnosno pod rednim brojem 1 nalazi se Invisible Lip Contour olovka. S obzirom da je nisam isprobala ne mogu vam preneti nikakve utiske, tačnije odmah otvaram i slikam.


Sledeći broj je 2 i pod tim brojem se nalazi karmin crvene boje i broju 134-134 27D ( ne znam šta je tačna nijansa )



Pod rednim brojem 3 nalazi se Magic Fix. Nisam sigurna šta je ovo s obzirom da ima četkicu unutra, ali po onome što piše mislim da je fixator za ruževe.


U polju broj 4 nalazi se proizvod za jačanje noktiju. Nažalost s obzirom da imam gel na noktima neću moći isprobati proizvode za nokte.


Pod rednim brojem 5 nalazi se olovka za nokte. Ne znam čemu služi, tako da ako neko zna, neka mi piše. :)


U polju broj 6 nalazi se prazna kutijca sa ogledalcem za senke i aplikator


U polju broj 7 se nalazi sunđerasti aplikator.


Naredni broj 8, u tom polju se nalazi bela sedefasta senka u nijansi 320


U polju broj 9 nalazi se puder u nijansi 04 neutral honey

Naredni broj 10, u njemu se nalazi baza za senku za oči


U polju 11 nalazi se plava senka za oči u broju 73


U polju 12 nalazi se Skin Perfecting Make-up Base silicone-free ( tester )


Polje broj 13 - nalazi se olovka za obrve u broju 3


U polju 14 nalazi se krema za ruke sa zelenim čajem.


Polje 15 - nalazi se lak za nokte u broju 608 ( zbog osvetljenja ne vidi se lepo nijansa :/ ) sadrži malo šljokica u sebi i neka bledo roza je boja.


U polju 16 nalazi se Liquid Lipstick long-lasting u nijansi 24 diva pink.


Broj 17 - nalazi se Clear Lash & Brow gel 


U polju broj 18 nalazi se Kajal liner u broju 02


Redni broj 19 - nalazi se zarezač za olovke 


Pod rednim brojem 20 nalazi se turpija za nokte


U narednom broju 21 nalazi se 2 in 1 base & top coat


Sledeći broj je 22. U njemu se nalazi maskara.


Predposlednje polje je broj 23 i u njemu se nalazi okoloočna maska i krema ( tester )


I poslednje polje pod brojem 24 Glam Stars Lip Gloss u broju 35



To bi bilo to za ovaj post. Šta vi mislite o Advent Kalendarima? Da li vas raduju oni kao i mene? Da li ste vi kupili/dobili advent kalendar kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page-u i instagram-u. Ćaos ♥

2 коментара:

  1. Moram priznati da me je najviše oduševio ovaj sjaj, u polju 24. I što se tiče one olovke za nokte, mislim da služi kako bi usavršila manikir, odnosno ako pređeš sa strane da ukloniš taj višak laka. Bar meni tako izgleda :)

    Nagrađivanje na blogu | Instagram

    ОдговориИзбриши