недеља, 17. децембар 2017.

♥ Makeup predlog za doček 2018. #1 ♥


Ćao svima! Kao što znate bliži se kraj 2017. i početak 2018. većina ( bar što se devojaka tiče ) počinju sa pripremama za doček osmišljavaju makeup, gledaju po buticima i šoping centrima šta će kupiti od odeće i obuće. Što se same šminke tiče neko je zakazao kod šminkera, neko će se sam našminkati tako da ukoliko nemate ideju kako se našminkati ja sam '' osmislila '' dva makeup look-a za to veče. I ovom postu ćete videti prvi predlog, a za nekoliko dana ćete videti i drugi post sa drugim predlogom za makeup.


Prvi predlog je ovaj crvenkasto - zlatna kombinacija. Do ovog makeup look-a sam došla ovako: Kao bazu za senku za oči koristila sam Catrice Cream Camouflage u nijansi 010 Ivory


Zatim za setovanje korektora sam koristila senku iz palete I ♥ Makeup Chocolate Rose Gold u nijansi Independent.


Zatim u pregib oka sam nanela senku iz iste palete ( celi makeup look je s Rose Gold paletom ) Side-chick a precizno u pregib nanela sam Girl boss. U unutrašnji deo oka sam nanela nijansu Hard work ali sam četkicu naprskala fixatorom za šminku i pre senke sam nanela korektor da bi bila jača pigmentacija. U spoljni v deo oka sam pomešala nijanse back up i side-chick a nakon toga sam opet prešla na nijansu Hard work jer od senčenja prethodne dve nijanse malo se izgubila pigmentacija. A zatim nanela L'oreal gel ajlajner. Takođe na ovaj makeup look možete staviti i veštačke trepavice, iako ih ja nisam stavila, već samo nanela 2 sloja Essence maskare.
U donji deo oka sam nanela preciznom četkicom nijansu side-chick a zatim je izblendala nijansom Uh-oh. U unutrašnji deo oka sam nanela nijansu Hold-up. U vodenu liniju nisam nanela krejon ali vi možete, sve je stvar ukusa.





Što se ostatka lica tiče nanela sam prajmer odnosno nivea kremu za lice, vi možete koji vama odgovara. A zatim Trend It up puder u nijansi 020.


Zatim sam nanela Catrice Camouflage korektor na podočnjake i hajlajtovala sam njime nos i bradu.


Korektor setujem W7 Banana Dream usitnjenim puderom


A ostatak lica Essence Mattyfing compact powder u nijansi Sand Beige


Što se bronzera i kontura tiče koristim Makeup Revolution paletu za konturisanje. Za konture koristim drugu po redu nijansu a za bronzer koristim treću nijansu.


Za hajlajter, s obzirom da ja volim da sijam koristim mešano Aura 220 Moonlight i hajlajter iz palete za konturisanje, hajlajter nanosim takođe i na vrh nosa i malo ispod obrva.


Rumenilo slabo koristim, ali za ovaj makeup look sam izabrala Makeup Revolution rumenilo u nijansi Treast. Prirodno rumenilo s malo sjaja.


Što se usana tiče po meni ( na ovoj slici ) sam nanela Golden Rose Stay Matte u broju 15 a možete i isti u broju 10





Obrve sam popunila freedom paletom za obrve i fixirala Ingrid gelom za obrve.


I za kraj sam nanela Balea Fixator da bi mi šminka duže trajala i lice bilo sveže.


To bi bilo to što se ovog predloga tiče. Kako se vama dopada? Da li ste vi osmislili neki makeup look? Dođite da se družimo na mom facebook page-u i zapratite me na instagram-u. Ćaos ♥

2 коментара:

  1. Draga, mnogo mi se dopada ovaj make-up look. Ja sam tip koji obožava crvene karmine i zaista mislim da je on onaj koji upotpuni svaki look za Novu godinu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) I ja volim crvene karmine, al obicno se nasminkam tako da mi oci budu '' jake '' pa samim tim moram neki svetliji karmin ♥♥

      Избриши