субота, 23. децембар 2017.

♥ Makeup predlog za doček 2018. #2 ♥


Ćao svima! Pre nekoliko dana ste čitali i videli post s mojim predlogom makeup-a za doček 2018. godine, ukoliko niste možete pogledati ovde, u ovom postu vas očekuje još jedan predlog. Ovaj predlog je totalno neutralan i to je ono što mene lično opisuje, tako volim da se šminkam, tačnije zemljanim tonovima i skoro sve senke imam u tim nijansama. U ovom makeup look-u koristila sam I ♥ Makeup - Naked Chocolate i Chocolate Rose Gold paletu.


Kao bazu za senku za oči koristim kao i u prethodnom postu Catrice Camouflage cream u nijansi 010 Ivory


Korektor, u ovom slučaju bazu, setujem senkom iz palete Chocolate Rose Gold - Indepentent



U pregib oka nanosim senku iz Rose Gold palete -Shy mešano sa senkom iz Naked Chocolate palete - Sweet Shop. Zatim na centralni deo oka nanosim senku iz palete Naked Chocolate - Adorable, a zatim senku iz palete Rose Gold - Gold Digga. U spoljnji v deo oka nanosim senku iz palete Rose Gold - Girl Boss, a onda opet prelazim na Gold Digga koji nanosim na centralni deo. U unutrašnji deo oka nanosim senku iz Rose Gold - Hold - up a ispod obrva nanosim hajlajt iz palete Naked Chocolate - Way. Na donji kapak tankom četkicom nanosim senku iz palete Rose Gold - Back up a zatim sve to blendam senkom iz Naked Chocolate palete - Wonka. U vodenu liniju nanosim crni krejon, a na gornji kapak nanosim L'oreal gel ajlajner. Na ovaj makeup look takođe mogu se staviti veštačke trepavice, ali sam ja nanela 3-4 sloja Essence maskare.




Što se ostatka lica tiče nanela sam prajmer odnosno nivea kremu za lice, vi možete koji vama odgovara. A zatim Trend It up puder u nijansi 020.


Zatim sam nanela Catrice Camouflage korektor na podočnjake i hajlajtovala sam njime nos i bradu.


Korektor setujem W7 Banana Dream usitnjenim puderom

A ostatak lica Essence Mattyfing compact powder u nijansi Sand Beige


Što se bronzera i kontura tiče koristim Makeup Revolution paletu za konturisanje. Za konture koristim drugu po redu nijansu a za bronzer koristim treću nijansu.


Za hajlajter, s obzirom da ja volim da sijam koristim mešano Aura 220 Moonlight i hajlajter iz palete za konturisanje, hajlajter nanosim takođe i na vrh nosa.


Rumenilo slabo koristim, ali za ovaj makeup look sam izabrala Makeup Revolution rumenilo u nijansi Treast. Prirodno rumenilo s malo sjaja.


Što se usana tiče po meni ( na ovoj slici ) sam nanela Golden Rose Stay Matte u broju 10 a možete i isti u broju 15 ili neku nude nijansu.




Obrve sam popunila freedom paletom za obrve i fixirala Ingrid gelom za obrve.

I za kraj sam nanela Balea Fixator da bi mi šminka duže trajala i lice bilo sveže.


To bi bilo to što se ovog predloga tiče. Kako se vama dopada? Da li ste vi osmislili neki makeup look? Dođite da se družimo na mom facebook page - u i zapratite me na instagram-u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар