недеља, 24. децембар 2017.

♥ Kako najlakše skinuti mat karmin s usana? ♥


Ćao svima! U današnjem postu ću vam pisati kako da skinete najlakše mat karmin s usana a da ih dodatno ne isušite i da vas ne peku. Pitate se sigurno zašto je slika sa ova dva proizvoda početka, baš u njima je i '' trik ''. Pre nego što počnem da se šminkam nekih 30-45 min pre uradim piling usana sa ovim scrub-om a onda namažem na usne ovaj lip balm. Njih sam poručila sa instagram stranice woow kozmetika. Dok se šminkam tačnije pre nego što nanesem karmin lip balm neguje moje usne, a scrub je pre toga otklonio sve suve delove i ispucale.

Kada nanesete karmin trajao on vama 2-3 sata ili ceo dan imali na usnama karmin, kada budete skidali u jednom potezu skinuće se dobar deo karmina, neće vam trebati uopšte puno da trljate i dodatno isušujete i ''povređujete '' usne.

Ovaj post jeste kratak ali nadam se da vam se dopao. Dođite da se družimo na facebook page-u i zapratite me na instagram-u. Ćaos ♥

2 коментара:

  1. Iskreno nisam znala za ovaj način, ali mi se mnogo dopada. Ja imam neke druge metode, ali vjerujem da je ovo sjajno ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pre par meseci sam otkrila i ja taj način i reših da podelim sa svima to, ja sam oduševljena rezultatima ♥

      Избриши