петак, 3. новембар 2017.

♥ Golden Rose Long Stay mat tečni karmini ♥


Ćao svima! Danas vam predstavljam moje tri nijanse Golden Rose Long Stay mat tečnih karmina. Za početak ću vam reći ( mada verujem da već većina zna ) da kada kupujete tečni karmin se nalazi u kartonskom pakovanju, jednostavno otvorite kartonsku kutiju i izvadite proizvod. Ima oko dvadesetak nijansi od kojih ja imam tri u broju 03, 10 i 15 a planiram i ostale da kupim.

Što se same pigmentacije tiče odlična je ( bar što se tiče ove tri nijanse ). Trajnost mat tečnih karmina je na zavidnom nivou i nećete moći ih tako lako skinuti pogotovo nijansu 15. Jedino što će vam pomoći u lakšem skidanju je scrub za usne koji trebate odraditi pre nego nanesete proizvod. Ono što takođe moram napomenuti to je da pri jelu i piću takođe jako se slabo skida, ukoliko je obrok masan ume da se pomeri ali ne preterano.

Tekstura mu je gusta, lepo se maže i osuši se za manje od jedne minute. Aplikator je precizan ali ipak se mora voditi računa da lepo obojite usne da ne pređe liniju jer kao što rekoh malo teže se skida. Uz ove ruževe ne nanosim nikakvu olovku niti oivičavam usne, smatram da nema potrebe, ali sve je stvar ukusa.

Imaju blag ali jako prijatan miris. Ne isušuje mi preterano usne, jer nanošenja karmina namažem labelo, tačnije pre nego što počnem šminkanje uopšte. Više isušim usne i ispucaju mi kada skidam proizvod sa usana. Od kako koristim scrub za usne ne ispucaju mi toliko posle skidanja što me posebno oduševljava. Kada skinem karmin sa usana odmah namažem labelo da bih usnama pružila hidrataciju a i da mih sutradan mogla opet da nanesem, ne samo ovaj već bilo koji drugi proizvod na usne. U nastavku sam slede swatch-evi ove tri nijanse. Lajkujte moj facebook page i zapratite na instagram-u.




Ćaos ♥

4 коментара:

  1. Super post ♡

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/25/black-and-red-devil/

    ОдговориИзбриши
  2. sva tri su prelepa, obozavam ovakve karmine ali nemam nijedan GR ...uvek jurim 10 ali nikako da je nadjem nigde pa ne kupim nijedan :D zapratila sam tvoj blog kao i Fb stranicu. Pogledaj moj blog

    oazalepote.blogspot.rs

    kao i Fb stranicu https://www.facebook.com/oazalepote1/

    <3 nadam se da cemo se citati uzajamno ubuduce :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) 10ku GR nisam nasla nigde kod nas nego u Grckoj :/ hvala ti, naravno :)

      Избриши