уторак, 31. октобар 2017.

♥ Rajićeva Shopping center ♥


Ukoliko živite u Srbiji ili Beogradu i okolni znate da je 14.09.2017. otvoren novi šoping centar '' Rajićeva '' koji se nalazi na kraju Knez Mihajlove ulice blizu Kalemegdana. Dok je još bio u izgradnji mislila sam da se gradi ili neki hotel ili neki poslovni prostor neka kompanija. Kada sam videla reklamu, i nisam bila baš oduševljena jer imamo baš dosta šoping centrova ali sam sa nestrpljenjem čekala da se otvori.

Rajićeva ima 3 sprata i na poslednjem spratu ima izlaz na terasu sa koje se vidi Ušće i Ada. Što se same arhitekture tiče njome sam oduševljena. Nešto novo nešto sasvim drugačije od ostalih, zaista sve pohvale za arhitekte ovog projekta. Centar Beograda je dobio novu dimenziju i jako lep prilaz Knez Mihajlovoj i mnogo eksluzivnije sve izgleda.


Što se prodavnica tiče nisam baš oduševljena i zadovoljna, uglavnom su sve prodavnice koje nemaju pristupačne cene, to mi se jedino ne sviđa jer generalno mi živimo u Srbiji i ne možemo sebi priuštiti neke stvari. Neću vas više '' daviti '' tekstom, ostavljam vas sad da pogledate slike ukoliko niste bili u ovom šoping centru.


























Da li ste vi bili u Rajićevoj? Kakvi su vaši utisci? Lajkujte moj facebook page i zapratite na instagram-u. Ćaos ♥

3 коментара: