среда, 6. децембар 2017.

♥ How to learn is fun? ♥ Zabavno učenje? ♥


Većina ljudi omladine smatra učenje dosadnim. Možda su i upravu jer non stop gledaju u isti papir iste boje gde sve isto piše. Svi mi da se ne lažemo imamo period kada nam se jednostavno ne uči ali opet moramo bar da pročitamo par puta čisto da znamo o čemu se radi. Studenti ipak moraju dosta vremena posvetiti učenju, ali kako kada je dosadno? Otkriću vam moju metodu zabavnog učenja koja mi takođe pomaže da dosta brže shvatim i naučim.

Sve što vam treba su šarene olovke, bojice, flomasteri boje koje god vi želite, poenta je da ih bude dosta i da papir bude što šareniji. Ovo na slici su samo primeri ja naravno imam baš dosta šarenih olovaka, flomastera i bojica.


Naslov uvek podvućem jednom bojom, podnaslov drugom bojom, ono što je bitno neka reč ili objasnjenje sasvim druga boja i tako u krug. A to ćete videti na ovom primeru kako izgleda:


Sve u svemu meni je ovako zabavno i dodatnim prepisivanjem iz knjige, skripte, sveske na poseban papir omogućava mi da brže ukapiram i svaki put kada znam da imam da učim nešto uvek pripremim svoj '' alat '' i  '' Bez po' muke ide nam od ruke''.

To bi bilo to. Pišite mi ako probate ovaj metod učenja šta vi mislite o tome kako utiče na vas i pišite mi neke vaše metode ta učenje. Lajkujte moj facebook page i zapratite na instagram-u. Ćaos ♥

2 коментара:

  1. Ja nisam nikad ništa podvlačila markerima, sve do sad dok nisam krenula u srednju.. Sad prosto ne mogu da krenem da učim, a da nisam sve živo ispodvlačila. :D I ja isto prepisujem lekcije na papir, ali oduzima dosta vremena.
    Super post!!

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oduzima vremena, ali dok prepisujem trudim se da sto vise zapamtim i nakon prepisivanja procitam 3-4 puta i dosta toga znam :) hvala

      Избриши