недеља, 13. мај 2018.

♥ Outfit for faculty ♥ Spring Edition ♥


Ćao svima! Ukoliko me pratite već nekoliko meseci unazad znate da sam pisala post o outfitu za fakultet tokom zime, sada je došao red na prolećni outfit. Ukoliko ste pak propustili zimski outfit možete ga pogledati ovde.


S obzirom da fakultet je ipak javna ustanova gde se treba poštovati kodeks oblačenja, nikad na fakultet ne idem u šorcu, majici na bretele, previše dekoltiranoj majici, mini suknji, haljini za plažu i slično. Znam, kada dođe maj i jun mesec nesnošljive su vrućine i ne možemo izdržati u farmerkama i majici kratkih rukava, ali uvek izaberite ( bar tako ja radim ) farmerke ali komontnije, da imaju dovoljno elastina u sebi i da su laganije ( ima takvih farmerki, pogledajte u prodavnicama jeans-a, ne morate uvek markirane kupovati! ), majicu kratkih rukava koji je na neki način tanka i malo šira ali opet te toliko tanka da se providi sve, nadam se da me razumete. Farmerke čak možete i malo podvrnuti, niko vam to neće zameriti da noge mogu na neki način doći do vazduha i rashlađenja. Naočare uvek nosim dok sam napolju, čim uđem na fakultet odložim ih u torbu.


Što se obuće tiče, nikako japanke u javne ustanove, uvek izaberem neke espadrile,lagane patike, baletanke sve zavisi od outfita.





Naravno ovaj outfit ne nosim samo na fakultetu, on može poslužiti i za šetnje, za putovanja. 

Majica je iz New Yorkera
Farmerke iz prodavnice Jeansa koja se nalazi u Balkanskoj ulici u Beogradu
Patike su iz CCC više o njima možete pogledati ovde
Naočare - Panda Kinezi

Kako izgleda vaš outfit za školu/fakultet ili posao? 

Zapratite me na instagram-u da se družimo i tamo! Ćaos ♥

1 коментар: