понедељак, 23. април 2018.

♥ Nylon Red - Gray Edition ♥


Ćao svima! U današnjem fashion postu, akcenat je na obući odnosno ovim patikama na slici iznad, kupila sam ih u CCC a više o njima možete videti ovde. U ovom postu ćete takođe videti neke modne kombinacije koje možete uklapati zajedno sa ovim patikama.









Patike su sive boje, na sebi imaju detalj rose usne sa cirkonima i zvezdama i detalj na kojem piše       '' love (ljubav) ''. Patike su od tekstila, i po preporuci prodavaca možete ih nositi i kada su kišni dani ali morate ih zaštititi tako što ćete ih naprskati univerzalnim sprejem koji vam oni preporuče u radnji. I ono što je najvažnije jako su udobne.







Ove kombinacije možete nositi u bilo koje doba dana i noći, tokom perioda proleće, leto i jesen. Možete se ovako obući za fakultet/školu, za neku šetnju ili neki dnevni izlazak sa prijateljima, za neko putovanje ako se u tome osećate komotno.

Patike su kupljene u CCC, 
Teksas jakna je kupljena na Buvljaku na Novom Beogradu,
Crna Kožna jakna je kupljena u H&M-u,
Farmerke su kupljene na Banjici ( Beograd ) u prodavnici Jeans-a,
Majica je kupljena u New Yorker-u,
Naočare by Nicole


Da li se vama dopadaju patike i outfit?

Zapratite me na instagram-u da se družimo i tamo. Ćaos ♥

2 коментара:

  1. Mnogo mi se dopadaju patike i čini mi se da su izuzetno udobne. Takođe, mnogo mi se dopada i kako si ukombinovala sve to skupa i kako ti pristaje ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Patike su preudobne, lagane, predivne zaista! Hvala puno ❤❤❤

    ОдговориИзбриши