среда, 25. април 2018.

♥ April: New in ... ♥



Ćao svima! Kraj je aprila meseca a sa krajem aprila dolaze favoriti i novi proizvodi koje sam kupila/dobila. U ovom mesecu imam baš dosta proizvoda tako da počnimo polako.


Bila sam na pro-femina konferenciji, ukoliko ste gledali vlog znate bar delić atmosfere, ako niste možete pogledati ovde a o ovim proizvodima možete pogledati ovde.


Naredni proizvod je Golden Rose srebrni ajlajner u broju 101. Koristila sam ga jednom, zadovoljna sam za početak njegovim učinkom, uskoro ćete gledati video šminkanje novitetima.


Naredni proizvod je Catrice liquid camouflage u broju 010. Imala sam priliku da probam kremastu kamuflažu ali tečnu nisam, iako je svi hvale, sad sam tek je kupila i oduševljena sam pokrivnom moći i efektom rada. Nju ćete takođe kao i sve ostale proizvode gledati u video šminkanje novitetima.


Sledeća dva proizvoda su korektivne Golden Rose olovke: braon u broju 25 i zelena u broju 51. Braon koristim u svrhu konturisanja i odlična je. Jedina joj je mana što se brzo suši pa mora malo brže da se blenda. Zelenu koristim za fleke na licu takođe sam zadovoljna njome.


U ovom mesecu sam takođe kupila Avon true color puder u nijansi Warm Ivory. Jako je svetao iako je u katalogu izgledao dosta tamnije, no koristila sam ga, ima finu pokrivnu moć, nije težak na licu i lepo se nadograđuje. Recenziju o njemu čitate uskoro.


Takođe kupila sam i ovaj Alverde pigmet za potamnjivanje pudera. S obzirom da je Avon puder jako svetao otišla sam u DM i kupila pigmet kako bih ga testitrala. Mišljenja o ovom proizvodu su podeljena neko ga hvali neko ga kudi, ja za sada nemam zamerke, prvi utisci su pozitivni. Još samo malo da se upoznam s njim pa ćete čitati recenziju i o njemu.


Takođe u DM drogeriji kupila sam Balea penu za brijanje. Koristila sam dosta drugo pakovanje pene i njima sam oduševljena, ovim proizvodom nisam, ne znam u čemu je stvar.


Tu je i EOS lip balm bez koga ne mogu i u koga se kunem. Lepo mi hidrira usne, čuva ih od isušivanja, neguje ih. Ne menjam EOS ni za šta.


Tu su i Killys beauty blenderi, kupila sam ih takođe u DM i jako sam zadovoljna kako rade posao, lepo blendaju puder i ostale proizvode, mekani su, lako se peru a ostavljaju jako dobru pokrivnu moć.


Tu je i nova Micelarna voda, ili ja baš nešto nisam bila zagrejana za nju, s obzirom da sam bila s mamom u DM i da nam je prodavačica rekla da je na akciji i da li nam možda treba, ja sam bila u fazonu pa svejedno da bi mama rekla šminkaš se ti trebaće ti heheh :), meni je ona kao i sve ostale micelarne vode što sam probala, baš nemam neko mišljenje ni lepo a ni loše o njoj.


I poslednji proizvod iz Aprila meseca su LMX vlažne maramice. Lepo skidaju šminku nisu ni prevlažne, ni presuve, jedina mi je zamerka da su jako jako tanke i to me iritira. Ne iritiraju mi lice i predivnog su mirisa.



Kakav je vama bio april mesec po pitanju poklona i kupovine ?

Zapratite me na instagram - u da se družimo i tamo! Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар