понедељак, 26. фебруар 2018.

♥ New in: Golden Rose, Avon, Butik u Trendu + VLOG ♥


Ćao svima! Današnji post je vezan za ''rubriku'' new in. Ova rubrika će biti nadam se na kraju svakog meseca, odnosno, pisaću vam na kraju svakog meseca šta sam kupila/dobila. U ovom mesecu nema puno proizvoda.


Prvi proizvod koji sam kupila ovog meseca je Avon parfem Incandessence. U sebi sadrži miris ruže, tikovine i bergamota. Nije jak miris, prijatan je, a kada prođe određeno vreme još lepše miriše. Ovo je ''manja'' verzija koja staje u tašnu, dugotrajan je.


Naredni proizvod je Golden Rose Highlighter iz metal kolekcije. Moj je u nijansi 03 warm gold. Nisam ga puno koristila kao hajlajt, najviše sam ga koristila kao sjaj na usnama, odličan je. Neću vam reći potpune utiske jer ću uskoro pisati recenziju o njemu.


Naredna dva proizvoda sam kupila u Butiku u Trendu u Apatinu. Prsluk ( slika iznad ) je od pamuka, može se kombinovati uz razne outfite. Maskirna majica mi se na prvi pogled dopala i morala sam da je kupim iako mi je malo veća, takođe je pamučna.



Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u, takođe pogledajte moj travel vlog koji je online na youtube kanalu. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар