уторак, 30. јануар 2018.

♥ Januarski favoriti ♥


Konačno došao je kraj ovom mesecu. Ne znam kako je vama prošao, ali meni je bio nikad sporiji. Kako je januaru kraj tu su i favoriti istog meseca. Da ne dužim puno počnimo polako sa favoritima.


Prvi favorit je definitivno Tesori d' Oriente White Musk parfem. Ukoliko želite parfem koji će biti dugotrajan, ovo je onda ono što se traži. Recenziju o njemu možete pročitati ovde.


Naredni favorit je Balea umivalica i Ebelin četka. Koliko god mi bili ubeđeni da nakon skidanja šminke lice nam je čisto, grešimo, čak ni najčistija maramica ne pokazuje tu '' prljavštinu ''. Kada sam kupila ova dva proizvoda jedva sam čekala da ih isprobam. Nakon skidanja šminke kada sam počela da perem lice, na dlakama od četke bili su vidljivi ostaci šminke, u šoku sam bila potpunom. Pisala sam već moj prvi utisak o njima, ništa se promenilo nije, ukoliko vas zanima možete pročitati ovde.


U favoritima januara, našao se i Avon care višenamenski losion za lice,ruke i telo. Što se ruku tiče ne radi mi baš posao kako treba i nisam oduševljena, ali što se tiče lica i tela dajem ogroman plus. Recenziju o ovom proizvodu možete pročitati ovde.


U favorite ovog meseca dospela je i Artdeco krema za ruke sa zelenim čajem koja pruža potpunu hidrataciju, neguje vaše ruke, nokte i zanoktice i čini ih mekanim. Prijatan miris, nežna, lagana i kremasta formula belo-zelenkaste boje. Dovoljna je mala količina a rezultati su svakako vidljivi. Ovaj proizvod sam dobila kao novogodišnji poklon u advent kalendaru.


I poslednji favorit ovog meseca je Balea lak za kosu. Prijatnog mirisa, maksimalne moći učvršćivanja, namenjen je svim tipovima kose. Ukoliko ne koristite baš puno lak kao ja, u DM drogerijama možete naći u mini pakovanjima. Kada sam napravila lokne malo sam samo naprskala laka, jer ostali lakovi meni isprave lokne, čudno zar ne? Ovaj lak to nije uradio, već je omogućio da one budu i sutradan na svom mestu bez ikakve popravke.


Da li te vi koristile ili koristite neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci? Koji su vaši favoriti januara?

Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар