четвртак, 3. август 2017.

♥ What is in my bag for beach? ♥ Šta je u mojoj torbi za plažu? ♥


Ćao svima! Došlo je vreme da i ja krenem da more, pa sam rešila da podelim sa vama šta je to što ja nosim na plažu. Ovaj post vam pišem i sve ostale dok sam kući, a kada budem u Hrvatskoj ću vam objavljivati ili svaki dan ili svaki drugi dan videću koliko i materijala budem imala, a i imam u planu da vam pišem Travel post, no videću sve od vremena kojeg budem imala.


 Prvo što treba za plažu su kupaći kostimi, ponela sam 3 komada. Kupaći kostim sa prve slike sam kupila nedavno, kupaći sa druge slike sam dobila pre 4-5 godina, a kupaći sa treće slike sam ga kupila prošle godine pre nego što ću krenuti na more u Grčku.

Sledeće što je potrebno su haljine za plažu, ja ih imam dve. Haljina sa prve slike mi služi da obučem kad krenem na plažu, a haljina sa druge slike mi služi da je obučem ili da se ogrnem kad krenemo u neki kafić na plaži. Kako one izgledaju i kako funkcionišu možete pogledati i u videu ispod slika, takođe potrudiću se i da slikam na moru kako izgledaju pa ću vam naknadno ubaciti ili će biti post jedan dan na moru. 









Zatim, ono što nikako bez toga ne mogu na plažu je neseser sa kremom za sunčanje i labelom i još par stvarčica.



U neseseru su mi takođe i flasteri za svaki slučaj jer umem prilično da budem trapava, a s obzirom da ne zauzimaju puno mesta, bolje ih imati za svaki slučaj.


Zatim gumice za kosu i šnala, jer u slučaju da mi smeta kosa a ja nisam ponela ništa od toga umem da se unervozim i sme da mi smeta onda.


Zatim TOP TEN losion za sunčanje sa zaštitnim faktorom 40. Njega sam koristila jednom i ne mogu da vam kažem sad baš neke utiske o njemu. Ima prijatan miris, a s obzirom da sam ja već pocrnela teško da ću ga koristiti jer ne želim da ostanem na ton nijansi kože već još da pocrnim.


Ono što ću sigurno koristiti za dodatnu preplanulost je maslinovo ulje. Ja sam našla u kući ovo zatvoreno, ali ima domaće maslinovo ulje, ukoliko imate od koga da nabavite maslinovo ulje imate sve moje preporuke za domaće jer ima većeg efekta za davanje preplanulosti.


Sun Dance DM balzam za usne za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30. Ukoliko su vam usne sklone pucanju i brzom sušenju na suncu ovaj proizvod je idealna stvar. Ima miris/ukus vanile i kokosa. Neguje usne i pruža hidrataciju tokom jakih sunčevih zraka i čuva od isušivanja. Zaista sve preporuke.


I naravno, mora biti plazme u torbi. Pored plazme tu naravno je i peškir, knjiga za čitanje, slušalice za telefon, naočare i ostale stvarčice.

To bi bilo to za ovaj post. Pišite mi u komentaru šta je to što vi nosite na plažu. Dođite da se družimo na facebook-u i instagram-u. Ćaos ♥







Нема коментара:

Постави коментар