недеља, 30. јул 2017.

♥ Makeup for travelling ♥ Šminka za putovanje ♥ #2


Ćao svima! Današnji post vezan je za šminku koju sam ponela sa sobom u Liku u Hrvatsku. Ukoliko ste propustili post o šminci koju sam nosila u Apatin možete videti ovde. Jasno vam je zašto je ovaj neseser mali sa šminkom, ali ko je bio u Lici zna da tamo zaista nema potrebe da se šminkam jer je brdsko planinski predeo. Planiram da posetim Zadar, te devojke ukoliko imate neku preporuku za neki proizvod iz Hrvatskih drogerija pišite mi :)


Prvo što nosim sa sobom je Farmasi CC All in One krema nijansa Medium to Dark. Već sam dosta potamnela a i nema potrebe da nosim puder jer možda se budem svega šminkala 2-3 puta na 3-4h.


Zatim tu je i Catrice Camouflage Cream nijansa 010 Ivory. Njega nosim za hajlajtovanje delova ispod očiju.


Tu je i Catrice kompaktni puder koji je pri samom kraju ali planiram takođe veliki makeup haul te ću u Hrvatskoj kupiti isti ili neku drugu marku.


Takođe sa sobom nosim i Aura Contour Me bronzer u nijansi 404 copacabana. Neću ga puno koristiti čisto da dam malo dimenzije licu.


Ponela sam ovaj blaži highlighter jer mi jači nije potreban. Ovo je Essence-ov iz kolekcije blossom dreams.


Od senki nosim samo Avon senku za oci mocha latte jer ponovila sam već nemam za šta da se šminkam i da bespotrebno koristim proizvode.


Da bih jako malo definisala i popunila obrve nosim Essence Eyebrow stylist set u nijansi 02 natural blonde style. Uglavnom koristim tamniju nijansu jer mi svetla ne odgovara.


Maybelline Lash Sensational maskara mi je jedina ostala, sve ostale su mi se osušile, te takođe planiram još neku da kupim.


Od kolekcije za usne nosim Aura Absolute matte u nijansi 617 Stop Staring i 624 Last Goodbye. Nosim obe nijanse jer sam ponela dve različite odevne kombinacije pa mi se uklapaju i jedan i drugi.


Takođe nosim i Golden Rose Long Stay u nijansi 15 i 10 jer takođe ne mogu da se odlučim koji mi bolje stoji uz dve odevne kombinacije.


Dve GR olovke radi definicije usana i da bih imala ''podlogu'' pre mat tečnih karmina.


I ostalo mi je malo Aura Final matte ruža za usne te sam odlučila da ponesem jer se približava rok upotrebe a i šteta ga je baciti prelepa je nijansa.

Što se četkica tiče ponela sam samo najosnovnije što mi treba jer kao što reko neću se preterano šminkati i praviti neke makeup look-ove. Ukoliko ste propustili post o četkicama koje sam ponela u Apatin možete pogledati ovde. Tu je i blender koji je bukvalno istrošen ali naravno u planu je da se kupi novi. :)








To bi bilo to. Pišite mi u komentaru kako izgleda vaša tj šta vi od šminke nosite za putovanje, kao i šta mi predlažete od šminke da kupim u Hrvatskoj. :) Dođite da se družimo na facebook-u i instagram-u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар