уторак, 29. август 2017.

♥ Moje iskustvo: PinkPanda.hr ♥


Ćao svima! Danas ću vam pisati o mom iskustvu što se tiče poručivanja i dostave proizvoda sa sajta pinkpanda.hr. Za sve koji ne znaju ovo je sajt koji vrši dostavu proizvoda za nokte, lice, šminku i ostale proizvode vezane za lepotu na teritoriji Hrvatske. Na sajtu se nalazi dosta brendova a cene su sasvim okej, svaki dan imaju neke akcije a nekim danima i besplatne dostave.

Za ovaj sajt sam saznala putem instagrama. Tačnije tražila sam Kozmo drogeriju da vidim šta imaju sve od proizvoda i tako na tagovanim slikama kod jedne devojke ( ne sećam se tačno koje devojke ) videla sam tagovan profil pinkpanda.hr tako je sve počelo. S obzirom da imam babu i dedu u Hrvatskoj jedva sam čekala 01.08. da dođem kod njih i da izvršim porudžbinu.

Još dok sam bila kući ceo sajt sam pregledala detaljno i zapisala šta želim u prvoj porudžbini da kupim. Sajt je jako pregledan i lak za upotrebu tako da je sve bilo kako treba i razumljivo. Kada izvršite porudžbinu na mejl vam stiže obaveštenje (nemojte da vas buni ovo ime Milka, morala sam da navedem babino ime i podatke jer ja sam se tamo vodila kao turista )




Ono što je zaista za svaku pohvalu to je da su slali i mail i poruke na telefon istovremeno što je mene posebno oduševilo koliko su korektni i pažljivi prema svojim kupcima. Zatim sutradan putem mail-a stiglo je sledeće:



A zatim se oglasila i kurirska služba sa sledećom porukom :




Sledeći dan ( dan isporuke ) ujutru je stiglo na mail a i putem poruke sledeće:





S obzirom da sam ja taj dan bila na moru baba mi je ispričala kako je došlo do isporuke. Oko 17:45 pozvao ju je vozač i pitao je da li joj je problem da izađe ispred zgrade i preuzme paket da bi stigao i ostalima da isporuči do 18h, s obzirom da je bio jako ljubazan baba je izašla ispred zgrade i preuzela paket.

Baba nije otvarala ništa dok ja nisam došla u stan i počela da otvaram. Upakovali su proizvode odlično da se kojim slučajem ne oštete pri transportu, takođe dobila sam i svoj kod sa popustom za još jednu kupovinu do 31.08.

Sve ukupni moj utisak o ovom sajtu je odličan, presrećna sam i zadovoljna svim što sam poručila. Ukoliko niste čitali taj post, pogledajte ovde. Kvalitet, profesionalnost zaista sve pohvale. Ko god može da poruči ima sve moje preporuke, nećete se pokajati.

To bi bilo to. Da li ste vi poručivale sa ovog sajta, kakva su vaša iskustva? Dođite da se družimo na facebook-u i instagram-u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар