недеља, 27. август 2017.

♥ Haul: PinkPanda.hr, Müller, DM, Kalamarja, Jandrić ♥


Ćao svima! Danas ćete videti šta sam sve to kupila tokom ovog meseca. Bila sam u Hrvatskoj i u Apatinu. Kupila sam dosta toga tako da neću dužiti sa uvodom nego ću početi odmah.

Počeću prvo sa sajta PinkPanda.hr u iskustvu sa ovog sajta ću vam pisati u posebnom postu a ono što sam poručila sa njihovog sajta je sledeće:


W7 Banana Dreams Loose Powder Contour Set. U pakovanju se nalazi četka i ovaj puder. Za početak sam zadovoljna kako ''radi'' posao i četkica i puder. 


Makeup Revolution maskara, mogu vam reči da bolju maskaru u životu nisam probala i koristila. Četkica lepo očešlja trepavice i izduži ih, čak im da i gustinu. Ima miris jabuke. 


I ♥ makeup Naked Chocolate ovu paletu želim već jedno pola godine i konačno je u mojim rukama. Pigmentovana, dugotrajna, boje se lepo blendaju. Sve pohvale zaista.


Makeup Revolution Ultra Contour paleta, nju takođe želim dugo i naravno da mora biti moja. Pigmentovana je, u sebi sadrži 3 bronzera, 2 hajlajtera i 3 pudera.

To bi bilo to, što se tiče stvari koje sam ja poručila a ostale su isto sa PinkPanda.hr samo što se ovo nalazilo u Mistery Bag-u.


Makeup Revolution The One Fondation nijansa Shade 11. Njega još ne mogu testirati jer sam pocrnela a nijansa je svetlija, čim ga isprobam pišem recenziju.


Freedom pro melts lipgloss, nijansa je babrie ne znam tačan naziv jer sam odmah poklonila taj sjaj, nisam ga ni probala čak tako da vam ne mogu reći ništa o njemu.


Tu je i Makeup Revolution The One Blush Stick u nijansi Dream. Daje prirodno rumenilo sa prirodnim sjajem na licu.


Još jedno Makeup Revolution rumenilo u nijansi Treat. Ovo je više prirodno rumenilo ide malo ka bronzanom ali ne toliko puno.


Makeup Revolution Senka u nijansi Give me more, nisam je probala na očima, samo sam prstom da vidim pigmentaciju i zadovoljna sam.


Freedom PRO Glow u nijansi Pro Glow Roar uopšte nisam zadovoljna ovim proizvodom ni njegovom pigmentacijom, kada sam probala četkicom da nanesem ništa nije se primetilo, kada sam pokušala prstom bilo je još gore nego četkicom.


Makeup Revolution Awesome Metals Foil Finish u nijansi Black diamond. Nisam ga isprobala tako da ću vam pisati detaljnu recenziju ili prve utiske o njemu uskoro.


Freedom Eyebrow KIT u nijansi Brow kit Brown ništa bolje nisam probala od senki za obrve, vosak nisam probala ali senke su fantastične. 



Makeup Revolution sjaj za usne nijansa No ordinary love je više nude nijansa i kratkotrajan je uopšte se dugo ne zadržava na usnama bez obzira pili vi nešto ili ne ili ručali. Nijansa je lepa ali mislim da mi na usnama traje čitavih 15 min.


Makeup Revolution lak za nokte u nijansi wanted nisam probala jer imam gel na noktima tako da vam ne mogu ništa o ovom proizvodu reći.


Makeup Revolution lipstick u nijansi flashing. Ovo je neka barbie nijansa, nisam ga još probala tako da što se tiče pigmentacije i trajnosti ne mogu vam ništa takođe reći o tome.


Sledeće proizvode sam kupila u Müller-u i to su bile neke akcije na essence kozmetiku tako da sam bukvalno 50kn platila sve što ćete videti sada. Prvi su ovi essence get picture ready korektori u nijansi 10 ivory i 20 nude. Meni se čini da su oni u istoj nijansi ne vidim nikakvu preteranu razliku, što se tiče pokrivne moći srednja je uglavnom ih koristim za hajlajtovanje lica.


Müller-ov beauty blender je sasvim okej, nekako mi je čudan jer iz prvog puta odnosno dok je mokar i vlažan ne mogu lepo da ga operem nego tek iz 3-4 puta bude čist kako treba. Zadovoljna sam kako '' radi posao '' i malo proizvoda upije.


Zatim essence mattifying compact powder u nijansi 04 perfect beige fine pokrivne moći, lepo matira lice za setovanje odličan.


Essence-ovim instant matt makeup fixing spray-em nisam baš nešto oduševljena, ne znam, čini mi se da uopšte '' ne radi posao '' kako treba.


Sledeća dva proizvoda sam kupila u DM-u u Super Novoj to je Eos tačan miris ne znam jer sam bacila karton. EOS lip balm-ove obožavam prija mojim usnama u bilo koje godišnje doba.


Naredni proizvod je L'oreal Eyeliner u gelu. Pigmentacija odlična, dugotrajan je, ne preslikava se, zaista sve pohvale i za četkicu.


U marketu '' Jandić '' sam kupila ovu Ziaja kremu za ruke. Uopšte nisam zadovoljna njome piše da neguje isušenu kožu, a imam osećaj kao da je dodatno isušuje.


I 4 pakovanja vlažnih maramica, ove Violeta maramice obožavam predobre su, a higi još nisam testirala.


I poslednja dva proizvoda sam kupila u Kalamarji u Apatinu a to je Ingrid Eyebrow Modeling gel tamnija nijansa,  za sada mi je odličan mislim da mi postaje polako favorit.


I Golden Rose Eyeshadow crayon wateroroof u nijansi 01, pigmentacija odlična, dugotrajna je, jako sam zadovoljna.


To bi bilo to što se tiče noviteta. Da li vi koristite neki od ovih proizvoda, kakvi su vaši utisci o njima? Dođite da se družimo facebook profil-ufacebook page-u i instagram-u. Ćaos ♥



2 коментара: