недеља, 2. јул 2017.

♥ Simple DIY ♥ Jednostavan DIY ♥


Ćao svima! Za danas sam vam pripremila kao što vidite po naslovu DIY. Reč je o najjednostavnijem i najjeftinijem DIY. Ne znam da li je neko do sada to pisao na blogu ili snimao za youtube ali ću vam svakako napisati šta i kako da se radi. Jednu stvar sigurno imate u kući a to su kutije od GlamBox-a ili nakita, kutije od žvaka ili veliki čepovi za kozmetiku. 


Druga potrebna stvar je ova šarena lepljiva traka ( vi izaberite onu koja se vama sviđa ). Možete ih naći od kineza 20-50 dinara su, zavisi kako kod kojih kineza.


Proces počinje tako što uzmete kutiju,čep ili bilo šta što vam može poslužiti kao sredstvo za odlaganje stvari i lepljivom trakom počinjete umotavati oko kutije/čepa. Možete uzeti više boja pa mešati, izgledaće lepše. Ukrašavate po želji i kako se vama sviđa. Pogledajte kako sam ja ukrasila čep.


Takođe možete pogledati i još kako sam obložila kutiju od GlamBox-a i kutiju od žvaka na slici


Na kutiju od žvaka sam stavila kao što vidite veštačke trepavice. Takođe trebavice koje više ne možete iskoristiti, moćićete iskoristiti za ukrašavanje.

Nadam se da vam se dopada ovaj post. Dođite da se družimo na facebook-u i na instagram-u. Ćaos ♥



2 коментара:

  1. Jako lep post, pokusacu i ja da napravim makar priblizno kao ti :)
    Svaka cast! :)
    Pratim te, bilo mi drago ako bi izvratila :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши