субота, 1. јул 2017.

♥ How I wash brushes & beauty blender? / Kako ja perem četkice i bjuti blender? ♥


Ćao svima! Posle malo kraće '' pauze '' u pisanju, tu sam sa novim postom. Nisam vam pisala iz razloga što sam imala ispite na fakultetu pa nisam postizala da učim i napišem bar neki post, ali zato sam sada tu i pisaću vam.

Kao što vidite po naslovu danas ću vam pisati o tome kako ja perem četkice i bjuti blendere. I same znate da je higijena četkica jako važna, tako da nema potrebe da vas dodatno ''davim'' time. Svoje četkice perem na svakih 15-20 dana. Ne koristim ih redovno, tačnije ne šminkam se redovno, šminkam se jednom nedeljno tako da mi je to sasvim okej što se tiče pranja i ''stajanja'' u hemikalijama.


Za pranje četkica i bjuti blendera koristim Garnier Skin Active Micellar Cleansing Gel Wash. Znam da dosta devojaka koriste dečije i blaže sapune i šampone za pranje četkica, ali smatram da ukoliko ovaj proizvod nanosimo na lice a zatim ga isperemo, da ne može loše uticati ni na četkice. Jako sam zadovoljna rezultatom čistine četkica i bjuti blendera. Izvuče svu ali baš svu prljavštinu iz četkica i bjuti blendera. Tako da ovaj proizvod ima sve moje preporuke što se tiče korišćenja u te svrhe, naravno morate, a i podrazumeva se, dobro isprati sapunicu.

Što se tiče ''pomoćnog'' sredstva za čišćenje četkica, smatram da je jako neophodan jer uz pomoć njega može se pružiti dodatna čistoća. Ovaj brush egg sam kupila u Aleksandru na sajmu kozmetike i koštao je oko 100-200 din. Smatram da je to sasvim odlična cena i da ne treba davadi više od toga za nešto što prolazi kroz vodu non stop i da čak tu istu stvarčicu možete kupiti i kod kineza.

Moj proces čišćenja četkica počinje tako što u brush egg ubacim dva prsta, pustim mlaku vodu da teče, a zatim pokvasim prvo četkice a zatim na brush egg sipam Garnier Skin Active Micellar Cleansing Gel Wash i raznim pokretima prelazim četkicama preko brush egg-a ( 2 minuta maximalno). Nakon toga pod manjim mlazom mlake vode raznim pokretima prelazim četkicama preko brush egg-a da isperem sapunicu ( 3 minuta sasvim dovoljno).





To bi bilo sve za ovaj post. Pišite mi u komentaru kako vi perete četkice, šta vi mislite o ovome kako ja perem četkice. Dođite da se družimo i na facebook-u i na instagram-u. Ćaos! ♥

Нема коментара:

Постави коментар