четвртак, 25. мај 2017.

♥ Nega tela ♥


Ćao svima! Ovo je poslednji post sa kojim vas ja ''upoznajem '' sa mojom negom tela ( u prethodna tri posta, ako ste čitali, pisala sam o nezi lica, usana i kose ). Koža mi je normalna, noge kad-kad umeju suve da budu.

Prvi proizvod koji koristim je Simmons Gel za tuširanje. Nikada ne koristim isti gel za tuširanje, ovaj sam dobila ali ne znam od koga, hehe. Ovo je Italijanski proizvod sa cvetnim mirisom, ne mogu da razaznam koja je to biljka, ali prijatnog je mirisa što je najbitnije. Koža bude mirišljava, meka i nežna na dodir.


Sledeći proizvod je Balea Gel za brijanje. S obzirom da ja ne mogu podneti bol, ne usudim se ići na depilaciju, te brijem noge, a ovaj proizvod mi pomaže da mi koža bude mekana, glatka kao da sam bila na depilaciji. Brijač koji koristim je Gillete Venus snap with Embrace. Menjaju mu se žileti. Koristim jedan žilet već dva meseca i još nije otupeo. Ono što je najbitnije nemam rane posle brijanja što je definitivno jedan veliki plus za ovaj brijač. Da se vratimo na gel, sa mirisom je grejpa i frangipanija i namenjen je osetljivoj koži. Formula je roze boje koja se zatim pretvara u belu.



Kada završim tuširanje, da bih koži pružila dodatnu negu mažem Nivea body milk Nourishing sa bademovim uljem. Formula je kremasta i bogata koja intenzivno hrani i neguje kožu i umanjuje suve znakove kože. Ovaj proizvod u malo većoj količini mažem najpre na noge i sačekam par minuta da upije. Što se tiče upijanja brzo koža upije proizvod, tako da nije potrebno dugo čekati.



Kada se obučem onda sledi roll-on. Ovaj Rexona roll-on sam kupila u Grčkoj. Zadovoljna sam njegovim delovanjem i mirisom. Ne deluje baš 48h kao što piše, al nekih 20h ima dejstva, što je sasvim dovoljno, bar do sledećeg tuširanja ( danas do sutra ). I da bih dodatno mirisala na kraju prsnem malo Avon Silky Soft Musk toaletnu vodu. Slatkast je miris ali nije previše, čak i moja mama koja ne voli slatkaste mirise ga koristi. Dugotrajan je i miris brzo ne prolazi na telu. Mirisne note u toaletnoj vodi su ljiljan, vanila i mošus.


To bi bilo sve od mene za ovaj post. Nadam se da vam se dopada. Da li vi koristite neke od ovih proizvoda za negu tela? Koje vi proizvode koristite ? Dođite da se družimo i na facebook-u. Ćaos ♥


Нема коментара:

Постави коментар