уторак, 23. мај 2017.

♥ Nega kose ♥


Ćao svima! Ako ste čitali prethodna dva posta o nezi lica i nezi usana znate da su preostala još dva posta o nezi, tačnije nezi kose i nezi tela. U ovom postu kao što vidite po naslovu ću pisati o nezi kose. Kosa mi se brzo masti, sklona je pojavi peruti ako koristim neki šampon poput head shoulders-a i sličnog šampona njemu. Na svaki 2-3 dan je perem jer je sklona brzom mašćenju. Imala sam pramenove boje kestena, ali sad sam ostavila da izraste sve jer me smorilo i hoću svoju prirodnu boju kose, tamnu braon.

Od proizvoda koristim sledeće:


Balea šampon za pranje kose sa bambusom i nanom sa vitaminom B5. Sprečava pojavu peruti, a u slučaju da mi se pojavi perut otkloni je već posle prvog pranja. Čini moju kosu glatkom, mekom i svilenkastom.


Balzam za kosu ne koristim, već koristim ovu masku Crema Alla Cheratina iz Unitech-a. Kupila sam je u oktobru na sajmu kozmetike i još je potrošila nisam. Raščešljava kosu i to dosta dobro ( moja kosa se brzo umrsi a sa ovom maskom manje ) a ono što je najbitnije pruža zaštitu kosi tokom feniranja i drugih načina stilizovanja kose.


Zatim, ovaj Balea sprej za brzo sušenje kose, nema nekog efekta da brzo suši kosu, al zato ima veliki efekat da pomaže u raščešljavaju. Ima miris dečijih žvaka. Njega koristim tako što nakon što operem kosu i peškir iskupi svu dodatnu vodu 15-20 min, kosa bude umotana peškirom onda na celu kosu naprskam sprej i očešljam se.


I poslednji proizvod, što se tiče nege kose je Kallos kapi za kosu. Njih koristim tek kada mi se kosa osuši da joj pružim bar malo dodatnog sjaja i mekoće tačnije krajeve kose jer su dosta suvi. Ovo su mađarske kapi i prilično sam zadovoljna njihovom funkcijom.

To bi bilo sve od mene za ovaj post, nadam se da vam se dopada. Pišite mi vaše proizvode koje koristite i da li ste koristili neke od ovih proizvoda. Dođite da se družimo i na facebook-u. Ćaos ♥

2 коментара: