петак, 20. април 2018.

♥ Avon višenamenski balzam sa čelinjim voskom ♥


Ćao svima! Danas ću vam pisati o Avon višenamenskom balzamu sa čelinjim voskom. Njega možete poručiti kod bilo koje Avon dame ili Avon gospodina.


Ovaj proizvod dolazi u tvrdo plastičnoj kutijci zapremine 15 ml. Prijatnog je mirisa i namenjen je svima, svim tipovima kože za raznu upotrebu. Tekstura mu je lagana i neke blage boje. Dugo traje i brzo upija u kožu. Mala količina proizvoda je dovoljna da prekrije i najsuvlji deo i da ga hidrira.


Ja ga konkretno koristim za suve laktove, izrazito su suvi i svako drugo veče nakon kupanja mažem i dosta mi pomaže. U slučaju da mi je ponestao EOS lip balm on mi služi kao odlična zamena dok ne kupim EOS, mada je to retkost. Takođe kada kremom za depilaciju skidam nausnice posle toga je ovaj balzam odlična hidratacija i umirivanje kože. Cenu proizvoda tačno ne znam, ali ume da bude na akciji svako malo po nekih 200-250 din.


Da li ste vi probale ovaj proizvod? Kakvi su vaši utisci?


Zapratite me na instagramu da se družimo i tamo. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар