понедељак, 15. јануар 2018.

♥ Artdeco eyeshadow base ♥


Ćao svima! Tema današnjeg posta je Artdeco baza za senke za oči. Ovu bazu sam dobila kao novogodišnji poklon u advent kalendaru. Imam je nepunih mesec dana, a od kada sam je dobila, na svaki 2-3 dan je koristim.

Proizvod se nalazi u pakovanju od 5ml i možete ih pronaći u Jasmin parfimerijama po ceni nešto nižoj od 1000 din. Nemam masne kapke, ali ima dana kada mi se vide kapilari, naročito ako sam se stresirala i plakala, tada baza to neutrališe. Tekstura baze je kremasta, bež - rozikaste je boje i u sebi sadrži šljokice. Kada se nanese na kapak primete se samo šljokice ali kada setujete bazu, šljokice se ni ne primete, ali senke koje su mat ne budu toliko mat zbog baze.


Na swatch-u ( slika iznad ) vam je prikazana baza, a (slika ispod ) prikazane su senke sa bazom (levo), bez baze ( desno ). Rezultat intenziteta vidite i sami, baza dosta utiče na poboljšanje boja. Ono što ova baza još radi jeste da produžava trajnost senkama i ne dozvoljava senkama da se skupljaju u pregibu kapka i omogućuje lakše blendanje.


Bazu nanosim u tanjem sloju i obično je setujem nekom senkom u boji šampanjca. Takođe kada nanesem bazu nema lepljivog efekta.



Da li vi koristite ovu bazu ili ste je koristile? Kakvi su vaši utisci o istoj? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

4 коментара:

  1. Draga odlična recenzija. Baš si me zainteigirala da kupim ovu bazu, obzirom na to da mi je stara pri kraju.
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiva recenzija. Moram ti priznati da mi se mnogo dopada kako si je napisala. Samo nastavi tako ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши