уторак, 22. август 2017.

♥ Kallos šampon za kosu PROFESSIONAL ♥


Ćao svima! Današnji post vezan je za recenziju Kallos šampona za kosu. Kupila sam ga u Metro Cash&Carry po ceni od 300 dinara. Kupila sam ga pre 2-3 meseca i sad mogu da vam prenesem svoje konačne utiske.

Iako piše da je šampon za profesionalnu upotrebu, iskreno, imala sam malu dozu sumnje da mi neće odgovarati,a s obzirom da je količina 1L nije mi bilo baš svejedno i pitala sam se šta s njim da radim ako mi ne odgovara. No, na svu sreću to se nije dogodilo. Kao što sam već pisala o svojoj nezi kose, onaj ko to nije pročitao može pročitati ovde, a ponoviću, kosa mi se brzo masti, sklona je pojavi peruti i krajevi su mi dosta suvi.

Šampon u sebi sadrži keratin, maslinovo ulje i pantenol. Šampon ima pumpicu te je to po meni idealno za laku upotrebu. Pumpica istisne dovoljno proizvoda, ali ja obično istisnem 2-3 pumpice jer imam podužu kosu.


Šampon je biserno prozirne boje a tekstura je lagana i ume brzo da se razlije ukoliko se brzinski ne utrlja u kosu. Kada utrljam šampon u kosu ostavim da odstoji 1 minut da prodre u svaki deo kose i korena nakon toga isperem kosu i ponovim postupak šamponiranja ali drugi put ne ostavim šampon da odstoji već odmah po utrljavaju u kosu ga isperem. 

Kosa mi bude lepa, mekana, svilenkasta. Šampon takođe ima dejstvo hranjenja i hidriranja kose. Naravno šampon ne može da ''ozdravi '' kosu ali joj može pomoći da ne bude dodatno uništena. Moj ukupni utisak o ovom šamponu je odličan, s obzirom da sam na neki način bila u strahu, ''radi posao '' kako treba bez ikakve zamerke. Kosa mi se svakako masti na svaka 2-3 dana te smatram da bih možda i mogla da probam neki novi šampon kad potrošim ovaj, no otom potom.

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopada. Da li ste vi koristile ovaj proizvod, kako vama deluje? Dođite da se družimo na facebook-u i instagram-u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар