четвртак, 29. март 2018.

♥ Mart: New in ... ♥


Ćao svima! Kraj je marta a tu je i haul, odnosno sve što sam kupovala ili dobila u martu mesecu ćete videti u ovom postu. S obzirom da ima malo više proizvoda neću da dužim te počinjemo odmah


Prva stvar su ove Zewa maramice u kutiji. Troslojne su, mekane i nežne. Nemam ništa specijalno da vam kažem o njima.


Zatim Balea vlažne maramice za skidanje šminke. Nešto što čisti vaše lice, ne razmazuje šminku, ne deluje grupo na koži. Sa mirisom grejpfruta su, jedina mana im je što ne postoji veće pakovanje.


Tu je i Avon Colortrend korektor. Šta mislim o ovom korektoru i kako se ponaša na mom licu možete pogledati ovde.






O Balea peni za čišćenje lica, toniku, dnevnoj i noćnoj kremi i kremi za predeo oko očiju, neću ništa reći u ovom postu, u pripremi je post namenjen samo tim proizvodima.


Početkom marta sam dobila i ovu Nivea 1 Minute Urban Detox Maske. Više o njoj možete pročitati ovde.


Garnier Men Roll-on, ženski mi uopšte ne odgovaraju, osećam se baš nekako neprijatno, dok sa ovim uopšte nemam taj problem.


Tu je i Balea pena za kupanje sa mirisom vanile. Predivan miris, kožu čini mekanom, mirišljavom, dok se kupate imate potpuno osećaj da se u nekoj osveženoj prostoriji.


I poslednje je Balea gel za brijanje. Ukoliko me pratite, znate da sam vam pričala da imam jako osetljive noge i da bol ne mogu da izdržim, te ovo je bukvalno spas. Neguje mi noge, malo ih isušuje ali ne preterano. Prijatan miris, mala količina je dovoljna da sredite cele noge.


Kako izgleda vaš Martovski New in? Da li vi koristite neke od ovih proizvoda? Kakvi su vam utisci?

Lajkujte moj facebook page i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар