недеља, 11. март 2018.

♥ Makeup Revolution Awesome Lash Power and Definition ♥


Ćao svima! U današnjem postu pričaću vam o Makeup Revolution maskari koju sam poručila sa Hrvatskog sajta Pinkpanda.hr još prošlo leto, međutim s obzirom da sam imala dosta maskara nisam je otvarala do pre nekih mesec ipo dana, te mislim da vam mogu preneti utiske posle toliko vremena koliko sam je koristila.


Ovu maskaru nažalost ne možete naći kod nas, ali nadam se da će uskoro se naći u Alexandar Cosmetics-u. Posuda u kojoj se nalazi proizvod je roze boje i zlatnim slovima ispisan brend. Tekstura je tečna, lako se nanosi, lepo raščešljava trepavice, ne slepljuje ih, ne stvara grudvice i već nakon nanošenja prvog sloja primeti se razlika trepavica sa maskarom i bez nje.


Češljići su raspoređeni tako da lepo raščešljaju i definišu trepavice bez ikakve muke, a ono što me je posebno oduševilo je miris jabuke. Toliko prijatno i lepo miriše da nisam verovala, niti sam ikada imala maskaru koja tako miriše, obično maskare nemaju miris. Maskara je postojana na trepavicama tokom čitavog dana,  lako se skida i pri skidanju se ne razmazuje.


Na slici ( desna strana lica ) je prikazan rad maskare nakon nanošenja jednog sloja.


Da li ste vi koristile ovu maskaru? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

3 коментара: