петак, 12. јануар 2018.

♥ Trend It Up: 2in1 CAMOU Make-up&Concealer ♥


Ćao svima! Danas ću vam, kao što vidite po naslovu, pisati recenziju o Trend IT UP tečnom puderu. Ovaj brend pojavio se kod nas u Srbiji u DM drogerijama pre nekih, sigurno 6 meseci. U početku nisam toliko bila zagrejana za taj brend, iz kog razloga ne znam. Tako da ovaj puder koristim tek 3 meseca ali dovoljno dugo da vam prenesem svoje utiske o istom.


Moja prva zamerka na ovaj proizvod je ta što ima svega 5-6 nijansi. Puder koji ja koristim je u nijansi 020 i malo mi je tamniji, nije strašno, a 010 mi je presvetao. Proizvod je na pumpicu i da bih pokrila celo lice potrebno mi je 2.5 - 3 pumpice i nalazi se u staklenoj bočici količine 30ml. Sama tekstura proizvoda je nit gusta nit previše tečna između negde, ali dopada mi se kako funkcioniše na mojoj koži. Ono što mi je najbitnije a to je da ne daje efekat maske, tj lagan je na koži. Takođe u jednom danu sam uspela da ga testiram na toplom i hladnom vremenu. Kada sam ga kupila bio je novembar, ne tako topao, nanela sam ga na lice i izašla iz kuće, tada sam radila na sajmu nameštaja, u halama je bilo pretoplo, puder se nije pomakao sa lica, nije mu trebalo nikakvo nadograđivanje i sve je bilo baš kao u trenutku kada sam ga nanela.


Puder uglavnom nanosim beauty blenderom, četkom nanosim jedino kada me mrzi da pokvasim ili operem beauty blender. Lepo se nanosi, razmazuje i blenda. Što se tiče pokrivne moći, s obzirom da je moj normalan moj tip kože, bubuljice imam samo kada su oni dani u pitanju, ja sam sasvim zadovoljna. Kada imam bubuljice, pokrivna moć je sasvim dobra, jedino u slučaju da sam ih cedila od nervoze, e tada baš nisam nešto naročito oduševljena, ali drugi ''sloj'' pudera kada nanesem bude već malo bolje.


S obzirom da piše da daje '' glow effect '' devojke koje imaju masnu kožu ga izbegavaju da ne bi dodatno bile '' glow '', što se mog utiska tiče, taj isti efekat ja primetila nisam, ne bude ni mat ali sasvim prirodno deluje na koži, tako da smatram da ga mogu korisiti svi, tj da je namenjen svim tipovima kože. Cene tačno mu se ne sećam jer sam ga kupila pre 3 meseca ali čini mi se da je tada bio na nekoj akciji. Što se tiče podtona nijansa 020 je narandžastog podtona.


Da li ste vi probale ovaj puder? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар