среда, 17. јануар 2018.

♥ Tesori d' Oriente ♥


Ćao svima! U današnjem postu pisaću vam u Tesori d' Oriente Muschio Bianco White Musk parfemu. Njega je dobila mama za rođendan, a ja sam nakon prvog korišćenja bila oduševljena njime. Što se parfema tiče mislim da postoje jos 2-3 vrste, bar što sam ja videla na policama drogerija. Nalazi se u ambalaži od 100 ml a pakovanje je standardno kao kod ostalih parfema.

Mirisne note ovog parfema su mošusne note, puderaste note, amber, aldehidi, belo cveće i životinjske note. Prskalica odlično raspršuje proizvod i tokom celog dana osećaćete parfem na sebi uprkos svim vremenskim prilikama.


Parfem sam prvi put koristila kada sam išla u Gimnaziju u Mladenovcu da promovišem fakultet. Taj dan sam bila baš nikakva jer me je sustizala prehlada. Ko god da je prošao pored mene ili mi prišao osetio je da ja mirišem i pitao koji je to parfem. Kada sam došla kući, nastupila je temperatura, legla sam da spavam, kada sam se probudila sva oznojena i mokra i dalje sam osetila parfem na sebi, pa čak i posle tuširanja.

Međutim, ono što me je još dodatno '' kupilo '' kod ovog parfema je sledeće: 31.12. sam imala lokne ( o tome kako uraditi lokne za 10-15 min biće post uskoro ) pre nego što će žurka početi sam kosu naprskala parferom i to u ne tako velikoj ali i ne tako maloj količini meni je kosa mirisala da ni duvanski dim nije mogao da otkloni taj miris. S obzirom da sam te dane želela kući da provedem sa porodicom, kosu sam držala non stop zavezanu u rep, te iako je bila masna nisam je prala jedno 5-6 dana. Par minuta pre nego što ću kosu oprati i kada sam odvezala rep moja kosa je i dalje mirisala iako nakon 2-3 dana ume da izgubi mirise od šampona i ostalih preparata. Ja sam bila u šoku i nisam mogla da verujem da miris toliko traje.

Što se ostalih parfema iz Tesori d' Oriente tiče da l '' rade '' isti posao, ne znam, ali ono što znam jeste da sam puna pozitivnih utisaka o White musku, i da imate moje tople preporuke za njega.

Da li ste vi probale ovaj proizvod? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na mom facebook page- u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар