петак, 13. октобар 2017.

♥ Septembarski favoriti ♥


Ćao svima! Današnji post, kao što vidite po naslovu je vezan za favorite septembra meseca. Njih takođe nema puno jer nisam preterano nešto puno isprobavala i koristila, ali zato ću vam ih predstaviti u ovom postu.




Iako sam vam već pisala post Unboxing & First Impression, ova tri proizvoda su moji definitivni favoriti septembra meseca. Potpunu negu, hidrataciju i miris pružaju mojim usnama, licu i koži. Kakvi su bili moji prvi utisci takvi su i konačni. Ništa nije promenilo moje mišljenje. Ukoliko vas zanimaju možete kliknuti ovde.


Sledeći proizvod je Ebeline beauty blender. Nisam probala originalni ali neke youtuberke su rekle da radi posao baš kao i originalni. O ovom beauty blenderu možete pročitati ovde.


I poslednji favorit septembra meseca je Balea 2u1 sprej za osvežavanje lica i fixing sprej. Potpuno oduševljenje za jako male pare, o ovom proizvodu možete pročitati ovde.

Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? Da su i ovo vaši favoriti? Pišite mi vaše utiske. Lajkujte moj facebook page i zapratite na instagram-u. Ćaos ♥

3 коментара: