недеља, 1. октобар 2017.

♥ Kako prekriti podočnjake? ♥


Od kako su korektori postali '' IN '' sve više se priča o tome kako prekriti podočnjake, nepravilnosti na licu i slično. Svako na svoj način prekriva podočnjake i nepravilnosti neko stavlja korektivne korektore, neko camouflage-e, neko pudere sa jačom pokrivnom moći, a neko korektore koristi samo za hajlajtovanje.

U ovom postu ću vam pokazati kako ja prekrivam podočnjake, ovu '' tehniku '' me je naučila šminkerka Olja Beočanin još pre godinu dana kada sam bila u Aviv Parku '' Zvezdara '' na promociji Golden Rose šminke. Ono što mi je ona rekla, to je da korektore biram uvek malo svetlije od moje kože odnosno od boje mog tena. Tada mi je bila preporučila Golden Rose korektor koji je fantastičan, ali pošto nikako nisam išla u Aviv Park posle toga, nisam imala priliku da kupim opet isti korektor, te sam kupila neke druge.


Nanošenje korektora nanosim u obliku trougla kao što možete videti na slici. Takođe planiram da vam pišem post o Essence VS Catrice korektor tako da neću vam pričati koji je bolji korektor itd. U ovom postu sam nanela korektor Essence u nijansi 10 nude.


Kada nanesem korektor, utapkavam ga prstima i tako korektor ima odličnu pokrivnu moć. Naravno kada utapkam prstima posle sve beauty blenderom '' sjedinim '' da ne bi bilo nekih nepravilnosti. Na taj način moji podočnjaci se ne vide i izgleda mi lice odmorno i naspavano.

Kako vi prekrivate podočnjake? Koje korektore vi koristite? Lajkujte moj facebook page i zapratite na instagram-u. Ćaos ♥

1 коментар: