недеља, 20. август 2017.

♥ Utisci o Balea Body Losionu ♥


Ćao svima! Danas čitate još jedne utiske o proizvodu koji sam nosila na putovanje. Ukoliko niste pročitali moje utiske o šamponu možete ih pročitati ovde, o kremastom gelu za tuširanje možete pročitati ovde. I ukoliko niste pročitali šta sam to ponela na putovanje možete pročitati ovde.

Što se samog proizvoda tiče iz limitirane je kolekcije, nalazi se u kesici i količina je 100ml. Iako je bio ''nagnječen'' kesica nije pukla što donosi zaključak da je pakovanje jako kvalitetno. Proizvod sam nanosila uvek nakon tuširanja i to u velikim količinama. Veoma brzo ga koža upije i bude hidrirana, lepa i mirišljava. U jednom momentu sam imala suvu kožu na ruci, namazala sam jednom i ne u nekoj većoj količini, koža je u roku 2-3 minuta upila proizvod i više se nije sušila.

Losion sam takođe nanosila i na lice kao kremu, odlični rezultati zaista. Ima nežan miris cveta, sadrži pamukovo ulje, suncokretovo ulje i vitamin E. Tekstura je jako lagana i mala količina je potrebna da bi koža dobila zadovoljavajuću hidrataciju. Sve u svemu moj ukupni utisak je odličan, proizvod ima sve preporuke s moje strane, i ukoliko želite da isprobate trk u najbliži DM po proizvod jer su i količine ograničene.

To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopada, dođite da se družimo na facebook-u i instagram-u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар